loading...
familico.ir
fatemi بازدید : 24 چهارشنبه 20 دی 1402 نظرات (0)

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان

در این مقاله، لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان در سال 1402 ارائه شده است. این لیست به تفکیک گروه آموزشی و مقطع تحصیلی در اختیار شما قرار گرفته است. شما می توانید با مطالعه این لیست، رشته های مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

رشته های گروه صنعت در مقطع کاردانی علمی کاربردی کرمان

رشته های ارائه شده در گروه آموزشی صنعت، از پرطرفدارترین رشته هایدانشگاه علمی کاربردی می باشد.

 گروه آموزشی صنعت، با ارائه دروس عملی و تخصصی علاقمندان زیادی را به خود جذب نموده است.

 گروه صنعت، رشته های بسیار متنوعی دارد به همین دلیل هنگام انتخاب رشته، دایره انتخابی گسترده ای از رشته ها پیش روی متقاضیان قرار می دهد.

 افرادی که در رشته های فنی و کاردانش یا رشته های نظری ریاضی و تجربی تحصیلات دوران متوسطه خود را گذرانده اند، می توانند به راحتی رشته های گروه صنعت دانشگاه علمی کاربردی کرمان را انتخاب نمایند.

 با توجه به توسعه روز افزون علم و فناوری، افرادی که در زمینه صنعت تخصص لازم را به دست آورده اند؛ موقعیت های شغلی زیادی برای آنها فراهم خواهد شد.

 آینده شغلی مناسب رشته های گروه صنعت باعث شده است تا تعداد زیادی از داوطلبان به ادامه تحصیل در رشته های گروه صنعت دانشگاه علمی کاربردی جذب شوند.

 علاقمندان به رشته های گروه صنعت دانشگاه علمی کاربردی می توانند برای اطلاع از لیست رشته های این گروه، به اطلاعات درج شده در جداول زیر مراجعه نمایند.

رشته های گروه صنعت دانشگاه علمی کاربردی کرمان
تعمير و نگهداري ماشينهاي الكتريكي تاسيسات الكتريكي ساختمان برق صنعتي اويونيك هواپيما
مكانيك خودرو تعميرات ماشين آلات صنعتي كنترل كيفيت خودرو تعمير و نگهداري هواپيما
ايمني كار و حفاظت فني معدن – فرآوري مواد معدني معدن – حفاري فناوري اطلاعات – اينترنت و شبكه هاي گسترده
هوانوردي – خلباني ايمني، بهداشت و محيط زيست در معادن

 

رشته های گروه فرهنگ و هنر مقطع کاردانی علمی کاربردی کرمان

 گروه فرهنگ و هنر یکی از شاخه های جذاب تحصیلی است که متقاضیان زیادی به دنبال یادیگیری آن و کسب اطلاعات علمی و تخصصی در این زمینه هستند.

 رشته های گروه فرهنگ و هنر با توجه به اینکه با روحیات افراد سر و کار دارد و به احساسات و ذوق افراد اهمیت می دهد، بسیار مورد توجه داوطلبان قرار میگیرد.

 گوناگونی رشته های گروه فرهنگ و هنر این امکان را برای داوطلبان فراهم آورده است تا متناسب با علاقه و اهداف خود، رشته مورد نظر خود را در این گروه انتخاب کنند.

 خلاقیت و انگیزه از جمله عواملی است که فارغ التحصیلان در رشته های گروه فرهنگ و هنر با استفاده از آن ها می توانند موفقیت های شغلی زیادی در آینده به دست بیاورند.

 از آنجایی که فرهنگ یکی از ارکان مهم و اساسی در جوامع محسوب می شود، افراد برای برقراری ارتباطات گسترده با یکدیگر و جوامع نیاز دارند تا در زمینه های ادبیات، زبان و فرهنگ آموزش های اصولی را دریافت کنند.

 برخی از داوطلبان به رشته های گروه فرهنگ و هنر علاقه بسیاری دارند و مایل هستند تا با پرداخت شهریه در دانشگاه های علمی کاربردی تحصیلات خود را در هر یک از رشته های فرهنگ و هنر به پایان برسانند.

 دانشگاه علمی کاربردی کرمان با ارائه رشته های گروه فرهنگ و هنر امکان ادامه تحصیل برای داوطلبان علاقمند به این رشته ها را فراهم نموده است.

 در ادامه شما می توانید با بررسی جدول رشته های گروه فرهنگ و هنر که در سال جاری در دانشگاه علمی کاربردی کرمان ارائه شده است، اطلاعات لازم را در رابطه با رشته های تحصیلی فرهنگ و هنر کرمان به دست آورید.

رشته های گروه فرهنگ وهنر دانشگاه علمی کاربردی کرمان
هنرهاي تجسمي – عكاسي طراحي گرافيك روابط عمومي امور فرهنگي
سينما – فيلم سازي هتلداري گردشگري آشپزي
گريم نوازندگي ساز كلاسيك موسيقي – نوازندگي ساز ايراني

 

رشته های گروه کشاورزی مقطع کاردانی علمی کاربردی کرمان

 یکی از اهداف دانشگاه علمی کاربردی افزایش مهارت دانشجویانی است که در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 مهارت در زمینه های کشاورزی و دام پروری باعث می شود تا افراد شاغل در این زمینه با تسلط و تبحر لازم در حرفه خود به خوبی وارد عمل شوند و از رقبای خود پیشی بگیرند.

 دانشگاه علمی کاربردی کرمان رشته های گروه کشاورزی را در نیمسال اول در مقطع کاردانی ارائه نمی دهد.

 داوطلبانی که به امور زراعی و دامی علاقه دارند و به دنبال کسب مهارت و دانش لازم در این حرفه هستند، می توانند در واحدهای دیگر دانشگاه علمی کاربردی مشغول به تحصیل در این رشته ها شوند.

رشته های گروه مدیریت و خدمات اجتماعی مقطع کاردانی علمی کاربردی کرمان

 اگر جزء آن دسته از داوطلبانی هستید که به رشته های مدیریت، مددکاری، حقوق و این گونه از علوم علاقه بسیاری دارید؛ رشته های گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی برای شما انتخاب بسیار مناسبی می باشد. مسلما قبولی در این رشته ها می تواند رضایت و خوشحالی زیادی را در زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی برای شما به همراه داشته باشد.

 داوطلبانی که در رشته های علوم انسانی تحصیلات متوسطه خود را سپری کرده اند، می توانند با انتخاب رشته های گروه آموزش و مدیریت اجتماعی در دانشگاه علمی کاربردی کرمان تحصیلات خود را در مقاطع بالاتر ادامه دهند.

 البته دانشگاه های علمی کاربردی برای ثبت نام دانشجو در رابطه با گرایش و گروه آموزشی مدرک تحصیلی محدودیتی ندارد. یعنی دانش آموزانی که در گروه آموزشی جز انسانی نیز تحصیل کرده اند می توانند گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی را انتخاب کنند. اما اولویت با دانش آموزان انسانی است.

 افرادی که ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی را انتخاب نموده و می خواهند از رشته هایی که در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی ارائه می شود مطلع گردند، می توانند به مطالعه جدول زیر بپردازند.

رشته های گروه مدیریت و خدمات اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی کرمان
تكنولوژي آموزشي حقوق قضايي حقوق – حقوق ثبتي مديريت – امور اداري
حسابرسي حسابداري امور مالي بازرگاني – انبارداري امور بيمه
تربيت بدني – مربيگري پايه كاراته تربيت بدني – مربيگري پايه پرورش اندام تربيت بدني – مربيگري پايه آمادگي جسماني مديريت كسب و كار

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کرمان در مقطع کارشناسی ناپیوسته

 ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی کرمان، مستلزم کسب معدل لازم و پشت سر گذاشتن دوره کاردانی می باشد.

 برای شرکت در دوره های کارشناسی ناپیوسته لازم است تا داوطلبان مقطع کاردانی را سپری کرده باشند.

 افرادی که به ادامه تحصیل علاقه دارند و مایل هستند تا دوره های کارشناسی ارشد و دکترا را سپری نمایند، باید بدانند دانشگاه علمی کاربردی گزینه مناسبی برای آنها نمی باشد. چرا که دانشگاه علمی کاربردی تنها در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد.

 لیست گروه رشته های مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی در دو دفترچه مجزا قرار داده شده است که برای دست یابی به آنها لازم است به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایید.

 متقاضیان می توانند با توجه به مقطع انتخابی خود، دفترچه انتخاب رشته را دانلود نموده و سپس در دانشگاه علمی کاربردی کرمان ثبت نام کنند.

داوطبانی که دانشگاه علمی کاربردی کرمان را برای سپری نمودن دوران تحصیل کارشناسی ناپیوسته انتخاب نموده اند و به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد لیست رشته های ارائه شده در این دانشگاه می باشند مطالعه این مقاله را از دست ندهند.

 چهار گروه آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی کرمان تدریس می شود و متقاضیان می توانند با درنظر گرفتن میزان علاقمندی و گروه آزمایشی خود، تحصیل در یکی از این چهار گروه آموزشی را انتخاب کنند.

 این چهار گروه آموزشی عبارتند از صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی

رشته های گروه صنعت دانشگاه علمی کاربردی کرمان مقطع کارشناسی ناپیوسته

 آن دسته از داوطلبانی که در یکی از رشته های گروه آموزشی صنعت مدرک کاردانی خود را دریافت نموده اند، مجاز هستند تا رشته های گروه آموزشی صنعت را در مقطع کارشناسی انتخاب کنند.

البته برای انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید در رشته ای به جز رشته کاردانی خود به ادامه تحصیل مشغول شوید. اما اکثر افراد به ادامه تحصیل در همان رشته کاردانی خود می پردازند.

 با توجه به اطلاعات درج شده در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقطع کارشناسی ناپوسته، داوطلبانی که به رشته های مهندسی علاقه زیادی دارند نباید از لیست رشته های کارشناسی ناپیوسته گروه صنعت چشم پوشی نمایند.

 لیست رشته های گروه صنعت دانشگاه علمی کاربردی کرمان برای عده ای از داوطلبان که این دانشگاه را انتخاب کرده اند در ادامه مطالب عنوان می شود، که داوطلبان می توانند از این اطلاعات در زمان انتخاب رشته استفاده نمایند.

 

رشته های گروه صنعت دانشگاه علمی کاربردی کرمان
مهندسي فناوري فرآوري مواد معدني فلزي مهندسي فناوري برق صنعتي مهندسي فناوري اويونيك هواپيما مهندسي فناوري الكترونيك صنعتي
مهندسي فناوري مكانيك هواپيما مهندسي فناوري مكانيك خودرو هندسي فناوري مكانيك – تاسيسات حرارتي و برودتي مهندسي فناوري معدن – استخراج معادن زيرزميني
مهندسي فناوري اطلاعات – فناوري اطلاعات مهندسي فناوري ايمني، سلامت و محيط زيست مهندسي فناوري هوانوردي – خلباني (IR&CPL(

 

رشته های گروه فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی مقطع کارشناسی ناپوسته

 رشته های گروه فرهنگ و هنر در دانشگاه علمی کاربردی کرمان مانند موسیقی، طراحی، امور رسانه ای، عکاسی و… برای علاقمندانی که تصمیم دارند تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ناپیوسته به پایان برسانند مورد توجه قرار گرفته است.

 متقاضیان علاقمند به رشته های فرهنگ و هنر که دوران کاردانی خود را سپری نموده و قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی کرمان را دارند، این قسمت از مقاله به آنها در جهت اطلاع از رشته های ارائه شده در این دانشگاه در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کمک بسیاری می کند.

 

رشته های گروه فرهنگ وهنر دانشگاه علمی کاربردی کرمان

كارشناسي حرفه اي موسيقي – نوازندگي ساز ايراني كارشناسي حرفه اي عكاسي – تبليغات كارشناسي حرفه اي مديريت گردشگري كارشناسي حرفه اي مديريت امور فرهنگي – برنامه ريزي فرهنگي
كارشناسي حرفه اي گريم – آرايش و پيرايش مو كارشناسي حرفه اي موسيقي – نوازندگي ساز كلاسيك

 

رشته های گروه کشاورزی دانشگاه علمی کاربردی کرمان مقطع کارشناسی ناپیوسته

 برخی از افراد که در زمینه های کشاورزی و دام پروری فعالیت می کنند برای اینکه در کار خود حرفه ای شده و کسب درآمد بیشتری با استفاده از علم و فناوری داشته باشند، تصمیم می گیرند تا در دوره های آموزشی مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی شرکت نمایند.

 در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه کرمان رشته های گروه کشاورزی مقطع کارشناسی ناپوسته را همانند کاردانی، در مرکز خود تدریس نمی کند. داطلبانی که می خواهند پس از سپری نمودن دوره های کاردانی، مدرک تخصصی رشته های گروه کشاورزی را در مقطع کارشناسی ناپیوسته کسب نمایند، باید به واحدهای دیگر دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنند.

رشته های گروه مدیریت و خدمات اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی مقطع کارشناسی ناپیوسته

 برخی از رشته های مدیریت، حقوق، روانشناسی، سیاست و … در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی قرار می گیرد.

متقاضیانی که به برخی از رشته های علوم انسانی علاقه بسیاری دارند می توانند در دانشگاه علمی کاربردی کرمان بدون شرکت در کنکور سراسری تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ادامه دهند.

 اطلاع از رشته های ارائه شده گروه مدیریت و خدمات اجتماعی در دانشگاه علمی کاربردی کرمان برای برخی از داوطلبان که هدفشان کسب علم از طریق این واحد آموزشی است، بسیار کاربردی می باشد و داوطلبان می توانند با دسترسی آسان به لیست رشته ها انتخاب رشته خود را به سهولت انجام دهند.

 متقاضیان با مشاهده و بررسی جدول زیر می توانند از تعداد رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی کرمان مطلع گردند.

 

رشته های گروه مدیریت و خدمات اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی کرمان
كارشناسي حرفه اي مديريت كسب و كار كارشناسي حرفه اي مديريت تجاري سازي كارشناسي حرفه اي مديريت بازاريابي بيمه كارشناسي حرفه اي حسابداري امور مالي
كارشناسي حرفه اي مديريت بحران در عمليات انتظامي كارشناسي حرفه اي حقوق قضايي كارشناسي حرفه اي حقوق ارشاد و معاضدت قضايي كارشناسي حرفه اي مديريت امور اداري و منابع انساني

 

سخنی از مشاوران آویژه

 یکی از مراکز آموزشی که با ارائه رشته های متنوع تحصیلی و شهریه مناسب داوطلبان زیادی را به خود جذب نموده است، دانشگاه علمی کاربردی کرمان می باشد.

⭐ دانشگاه علمی کاربردی کرمان رشته های متنوعی را در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و مدیریت و خدمات اجتماعی ارائه داده که امکان تحصیل را برای داوطلبان از همه گروه های آزمایشی فراهم کرده است.

⭐ اطلاع از رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان برای داوطلبان بسیار کاربردی است. چرا که می توانند با استفاده از آن انتخاب رشته خود را در کمترین زمان و به درستی انجام دهند.

⭐ در این مقاله رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان، به تفکیک گروه آموزشی و با توجه به مقطع تحصیلی در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.

⭐ علاقمندانی که مایل هستند در دانشگاه علمی کاربردی کرمان تحصیلات خود را سپری نمایند، پس از مطالعه این مقاله می توانند با استفاده از اطلاعاتی که از رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی به دست می آورند، بهترین انتخاب رشته را به ثبت برسانند.

سوالات متداول

دانشگاه علمی کاربردی در چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

در مقاطع کاردانی و کارشناسی

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی نیاز دارد؟

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و با توجه به شرط معدل و سوابق تحصیلی است.

آیا به جز سوابق تحصیلی شرایط خاص دیگری نیاز است؟

اکثر رشته ها نیاز به شرط خاصی ندارند و فقط در برخی از رشته ها اشتغال در رشته مورد نظر و بومی بودن لازم است.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان(جدیدترین لیست رشته های علمی کاربردی 1402)

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 730
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 885
  • بازدید ماه : 885
  • بازدید سال : 16,885
  • بازدید کلی : 19,192