loading...
familico.ir
fatemi بازدید : 22 سه شنبه 19 دی 1402 نظرات (0)

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک

آینده متعلق به افرادی است که مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار را دارند. دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک با ارائه رشته‌های کاربردی و مورد نیاز بازار کار، به دانشجویان خود کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار را کسب کنند.

فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک با کسب مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار، می‌توانند در زمینه‌های تخصصی خود به فعالیت بپردازند و به آینده‌سازی کشور کمک کنند.

بنابراین، اگر به دنبال تحصیل در یک دانشگاه معتبر و با کیفیت هستید که به شما کمک می‌کند تا آینده‌ساز کشور باشید، دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی علمی کاربردی خور و بیابانک

رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک بسیار متنوع و کاربردی است.

تحصیل در رشته های علمی کاربردی خور و بیابانک می تواند شما را به بازار کار نزدیک کرده و بعد از فارغ التحصیلی برای شما درآمد مناسبی به همراه داشته باشد.

پس مهم است که ابتدا از رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک در سال جاری اطلاع یافته و بعد از آن مشغول به انتخاب رشته علمی کاربردی در مقطع کاردانی دانشگاه خور و بیابانک شوید.

 رشته های کاردانی علمی کاربردی خور و بیابانک در گروه آموزشی صنعت

رشته های گروه آموزشی صنعت یکی از پرطرفدارترین رشته ها در بین داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی است که بازار کار مناسبی داشته و می تواند آینده شغلی خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر کشوری به دنبال پیشرفت و رقابت در سطح بین المللی در شاخه صنعت باشد، پس باید بیش از پیش به تحصیلات در این شاخه اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی انسانی ماهر با آگاهی و دانش به روز باشد.

به همین دلیل امروزه به رشته های گروه صنعت بیشتر اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی ماهر در این زمینه هستند.

اگر شما نیز علاقه دارید تحصیلات دانشگاهی خود را در شاخه صنعت سپری کنید و قبولی در دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک مدنظر شما است، بررسی جدول زیر را از دست ندهید.

 

رشته های ارائه شده علمی کاربردی گروه صنعت
برق صنعتي

 

 رشته های کاردانی علمی کاربردی خور و بیابانک در گروه آموزشی کشاورزی

در قدیم تنها به صورت تجربی به کشاورزی و مشاغل مربوط به آن مشغول بودند. اما امروزه با گسترش علم و فناوری شما شاهد مدرن شدن حرفه کشاورزی با هدف افزایش تولیدات، کاهش ضرر و زیان و صرفه جویی در زمان بوده اید.

دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک در گروه کشاورزی رشته ای ارائه نمیدهد و علاقمندان می توانند در واحد های دیگر این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند.

 

رشته های کاردانی علمی کاربردی خور و بیابانک در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

با افزایش بیشمار تعداد سازمان ها، ارگان ها و کارخانه ها و … نیاز به رشته هایی مانند حسابداری، مدیریت بازرگانی و … بیش از قبل احساس می شود.

همچنین بازار کار رشته هایی که جزء گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی هستند تحول یافته و فارغ التحصیلان زیادی از این گرایش به سرعت وارد بازار کار می شوند.

شما می توانید لیست رشته های کاردانی مدیریت و خدمات اجتماعی که در دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک ارائه می شود را در جدول زیر مشاهده کنید.

 

رشته های ارائه شده علمی کاربردی گروه مدیریت و خدمات اجتماعی
امور اداري

 رشته های کاردانی علمی کاربردی خور و بیابانک در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

اگر ذوق هنری مناسب و علاقه فراوانی به ادامه تحصیل در شاخه فرهنگ و هنر دارید، می توانید در شاخه گروه آموزشی فرهنگ و هنر مشغول به تحصیل شوید.

رشته های گروه فرهنگ و هنر در نیمسال جاری در دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک ارائه نمی شود و اگر از آن دست افرادی هستید که تنها به این گروه از رشته ها علاقه دارید می توانید در واحد های دیگر علمی کاربردی این رشته ها تدریس نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در شهرهای مختلف می توانید مقاله لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کنید.

 

 رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک

برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نیاز است که شما مدرک کاردانی خود را کسب کرده و سپس به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی نایپوسته بپردازید.

اکثر رشته هایی که در مقطع کاردانی تدریس می شوند، در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز ارائه شده و حتی ممکن است برخی از گرایش ها به رشته های تخصصی تری تقسیم شوند.

مهم است که شما برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک از بروزترین اطلاعات و لیست رشته های ارائه شده در سال جاری آگاه باشید تا هنگام اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی با قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود مواجه شوید.

برای کسب اطلاعات از رشته های علمی کاربردی خور و بیابانک در مقطع کارشناسی ناپیوسته جداول زیر را بررسی نمایید.

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی خور و بیابانک در گروه آموزشی صنعت

اگر می خواهید تحصیلات خود را در شاخه صنعت ارتقاء داده و به کسب مدرک کارشناسی ناپیوسته فکر می کنید، دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برای کسب اطلاع از رشته های ارائه شده در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.

 

رشته های ارائه شده علمی کاربردی گروه صنعت
برق صنعتي

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی خور و بیابانک در گروه آموزشی کشاورزی

امروزه تعداد داوطلبانی که به شاخه کشاورزی علاقه داشته و به دنبال این هستند که علم مربوط به این حرفه را نیز کسب کنند بسیار زیاد است.

با توجه به اینکه دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک رشته های گروه کشاورزی را ارائه نمی دهد علاقمندان می بایست برای ادامه تحصیل در این گروه از رشته ها دیگر واحد های علمی کاربردی را انتخاب نمایند.

 

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی خور و بیابانک در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک رشته های متنوع و کاربردی را ارائه می دهد. اگر می خواهید از رشته های ارائه شده در سال جاری علمی کاربردی خور و بیابانک مطلع شوید، جدول زیر را بررسی کنید.

 

رشته های ارائه شده علمی کاربردی گروه مدیریت و خدمت اجتماعی
كارشناسي حرفه اي مديريت امور اداري و منابع انساني

 

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی خور و بیابانک در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

ادامه تحصیل در گرایش های فرهنگ و هنر می تواند برای برخی از افراد موقعیت های مناسبی را در زمینه کاری، مهاجرت و … فراهم کند.

با توجه به اینکه رشته های گروه هنر در دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک تدریس نمی شوند علاقمندان به این رشته ها می بایست دانشگاه دیگری را انتخاب نمایند.

 

✍️✍️ سخنی از مشاوران آویژه

دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک مانند دیگر دانشگاه های علمی کاربردی کشور هر ساله بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

از آن جایی که تنوع رشته های دانشگاه علمی کاربردی زیاد است، افراد زیادی متقاضی ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی هستند. پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی یکی از دیگر مواردی است که سبب محبوبیت این دانشگاه بین داوطلبان شده است.

از مهم ترین اطلاعات ضروری برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک می توان به مندرجات لیست رشته های این دانشگاه اشاره کرد.

همان طور که گفته شد رشته های این دانشگاه در 4 گروه دسته بندی می شوند که هدف دانشگاه علمی کاربردی از ارائه این رشته ها پرورش نیروی ماهر در زمینه های مختلف است.

به دلیل اینکه لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه خور و بیابانک هر ساله دستخوش تغییراتی می شود، اطلاع از جدیدترین لیست رشته هایی که در این دانشگاه ارائه می شوند بسیار حائز اهمیت می باشد.

سوالات متداول

دانشگاه علمی کاربردی در چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

در مقاطع کاردانی و کارشناسی

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی نیاز دارد؟

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و با توجه به شرط معدل و سوابق تحصیلی است.

آیا به جز سوابق تحصیلی شرایط خاص دیگری نیاز است؟

اکثر رشته ها نیاز به شرط خاصی ندارند و فقط در برخی از رشته ها اشتغال در رشته مورد نظر و بومی بودن لازم است.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خور و بیابانک

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 725
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 275
  • بازدید ماه : 275
  • بازدید سال : 16,275
  • بازدید کلی : 18,582