loading...
familico.ir
fatemi بازدید : 25 پنجشنبه 25 آبان 1402 نظرات (0)

لیست رشته های علمی کاربردی کرج

رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج مقطع کارشناسی بسیار زیاد و متنوع هستند. دانشگاه علمی کاربردی کرج برخلاف تصورات داوطلبان هیچ گونه آزمون ورودی نمی گیرد. رشته های کارشناسی علمی کاربردی کرج در هنگام ثبت نام نیازمند به مدرک کاردانی دارند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرج در مهر ماه و بهمن ماه امکان پذیر است.

ثبت نام رشته های علمی کاربردی کرج مقطع کارشناسی برای نیمسال مهرماه در مرداد ماه است و برای نیمسال دوم بهمن ماه در دی ماه انجام می گیرد. برای اطلاع از رشته های کارشناسی علمی کاربردی کرج شما عزیزان می توانید به سامانه آموزش علمی کاربردی مراجعه کنید. با توجه به دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی متقاضیان می توانند از مهلت دقیق ثبت نام این دانشگاه و همچنین از لیست رشته های علمی کاربردی کرج مقطع کارشناسی و ظرفیت جذب وشهریه این دانشگاه مطلع شوند.

نکات اضافی در مورد دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون دانشگاه علمی کاربردی کرج تقریبا در تمام رشته ها بجز رشته های پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور دانشجو می پذیرد. توجه داشته باشید، ممکن است که طی این مدت لیست رشته های کارشناسی علمی کاربردی کرج و همچنین ظرفیت ورودی پذیرش دانشجو در این دانشگاه دچار تغییرات شود ( افزایش یا کاهش یابد ). شما عزیزان برای راهنمایی بیشتر در مورد شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و همچنین مدارک مورد نیاز برای شرکت دراین دانشگاه با مشاوره تحصیلی ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس بگیرید.

لیست رشته های علمی کاربردی کرج

لیست رشته های علمی کاربردی کرج در دفترچه سامانه آموزش علمی کاربردی ذکر شده است.

لیست رشته های علمی کاربردی کرج درمقطع کاردانی شامل: کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی، مددکاری خانواده، کاردانی حرفه ای امور اجتماعی، کاردانی حرفه ای مدیریت ـ امور اداری، کاردانی حرفه ای امداد سوانح، کاردانی حرفه ای امور بورس و…

ثبت نام بدون کنکور لیست رشته های علمی کاربردی کرج در مقطع کارشناسی شامل: کارشناسی حرفه ای عکاسی ـ تبلیغات، کارشناسی حرفه ای معماری ـ طراحی محیط داخلی، کارشناسی حرفه ای نقاشی ـ نقاشی، مهندسی فناوری مکانیک خودرو ، کارشناسی حرفه ای گرافیک ـ پوستر و نشانه، کارشناسی حرفه ای مدیریت عملیات امداد و نجات و…

اولین اقدام برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی کرج اطلاع کافی از لیست رشته های علمی کاربردی کرج و زمان ثبت نام و شهریه رشته مورد نظر می باشد.

رشته های علمی کاربردی کرج بدون کنکور

رشته های علمی کاربردی کرج بدون کنکور دارای تنوع رشته زیادی نسبت به دانشگاه های دیگر کشور است. مدرک تحصیلی این دانشگاه علمی کاربردی مورد تایید وزارت علوم است و داوطلبان هیچ نگرانی بابت مدرک خود نداشته باشند این مدرک کاملا معتبر برای همه ارگان های کشور می باشد. داوطلبان برای انتخاب یکی از رشته های علمی کاربردی کرج بدون کنکور ابتدا باید لیست رشته های علمی کابردی کرج بدون کنکور مطالعه کنند و رشته مورد علاقه خود را ادامه دهند.

دانشگاه علمی کاربردی به دو صورت بدون آزمون و با آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می کند، بیشتر داوطلبان این رشته افراد شاغل تشکیل می دهند که بیشتربرای ارتقای شغلی قصد ادامه تحصیل دارند، این افراد به دلیل مشغله کاری نمی توانند در کلاس های دانشگاه شرکت کنند. این دانشگاه برای پذیرش دانشجو بدون آزمون در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه و در چهار بخش دانشجو می گیرد.

زمان ثبت نام رشته های علمی کاربردی کرج بدون کنکور

زمان ثبت نام رشته های علمی کاربردی کرج بدون کنکور در دفترچه ثبت نام سامانه علمی کاربردی منتشر شده است. زمان ثبت نام رشته های علمی کاربردی کرج بدون کنکور هر ساله در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه اعلام می شود. ثبت نام در نیم ترم اول مهر ماه در نیمه اول مرداد ماه و همچنین ثبت نام در نیم ترم دوم در نیمه دی ماه صورت می گیرد.

این دانشگاه هر ساله اقدام به پذیرش دانشجو به صورت تکمیل ظرفیت برای ورودی نیمسال اول مهر ماه می کند، زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت از نیمه دوم مهر ماه آغاز می شود. تنها شرط قبولی در دانشگاه های علمی کاربردی براساس شرط معدل دیپلم می باشد. زمان ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی نیم ترم اول از نیمه مرداد ماه و برای ثبت نام در نیم ترم دوم یعنی بهمن ماه از تاریخ 15 دی ماه می باشد.

تاریخ ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرج بدون کنکور

تاریخ ثبت نام رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج بدون کنکور در دفترچه سامانه این دانشگاه اعلام گردیده است. دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور کرج هر ساله در دو بازه زمانی دانشجو می گیرد.

برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرج بدون کنکور در ورودی مهر ماه در اواخر مرداد ماه و همچنین برای ثبت نام ورودی بهمن ماه در اواخر دی ماه می باشد. شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در واحد کرج مانند ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی در سایر دانشگاه های علمی کاربردی براساس سوابق تحصیلی و در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می باشد.

برای راهنمایی بیشتر از تاریخ ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرج بدون کنکور و نیز لیست رشته هایی که این دانشگاه ارائه می دهد و همچنین ظرفیت پذیرش این دانشجو و شهریه هایی که این دانشگاه مقررکرده است، می توانید با مشاوره تحصیلی ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس فرمایید.

نکاتی در مورد رشته های علمی کاربردی

رشته های علمی کاربردی به چهار بخش دسته بندی می شوند. این چهار دسته شامل: مدیریت و خدمات اجتماعی، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر می باشند. این دانشگاه به دلیل تنوع رشته های فراوان و متنوعی که دارد باعث جذب دانشجو می شود، و متقاضیان برای ثبت نام دراین رشته ها باید مدرک دیپلم داشته باشند.

این دانشگاه به دلیل اینکه برای شاغلان فرصتی فراهم کرده است که بتوانند به راحتی ادامه تحصیل دهند، هر ساله تعداد زیادی دانشجو در چهار زمینه گفته شده دراین دانشگاه ثبت نام می کند. برای ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی و انتخاب رشته های مورد علاقه خود متقاضیان نیاز به شرکت در آزمون ورودی ندارند و در واقع این دانشگاه بدون کنکور است. دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی هر ساله تعداد زیادی متقاضی و دانشجو ثبت نام می کند.

دانشگاه جامع علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاهی نیمه دولتی و زیر نظر وزارت علوم است. این دانشگاه بستری مناسب برای افزایش حرفه و دانش برای دانش آموختگان و همچنین افزایش مهارت برای شاغلان کشور می باشد. رشته های علمی کاربردی این شرایط فراهم آورده است که افراد بتوانند بدون کنکور به ادامه تحصیل بپردازند و همچنین افراد شاغل به دلیل کمبود وقت که در تایم اداری نمی توانند در کلاس های درسی شرکت کنند بتوانند با خاطری آسوده به ادامه تحصیل بپردازند.

در دانشگاه علمی کاربردی امکان تحصیل در رشته های پزشکی وپیراپزشکی بدون آزمون وجود ندارد. رشته های پیرا پزشکی در این دانشگاه بسیار محدود هستند. دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد و امکان جذب دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته را ندارد. مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در دو نیمسال مهر ماه و بهمن ماه است و خارج از این زمان دانشجو نمی پذیرند.

روش های کسب اطلاعات کافی در مورد دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی هر سال بدون هیچگونه آزمون برای کمک به داوطلبان و شاغلان به وجود آمده است. دانشگاه علمی کاربردی دارای مراکز بی شماری در سراسر کشور و همچنین اساتید تحصیل کرده در تمامی رشته ها است و یکی از دانشگاه های پر متقاضی است و تنها با هدف پرورش نیروی ماهر تاسیس شده است. شما دانش پژوهان برای راهنمایی بیشتر از هرگونه مشاوره تحصیلی می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل کنید و از اطلاعات کامل مشاورین متخصص ما بهرمند شوید. این مرکز می تواند پاسخی برای تمامی سوالات شما در مورد شرایط و ضوابط و چگونگی ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی باشد. شما می توانید برای اطلاع از شهریه دانشگاه علمی کاربردی و نیز آشنایی با بهترین رشته های دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران ما تماس برقرار کنید.

سوالات متداول

علالمت-سوالچگونگی ثبت نام رشته های کارشناسی علمی کاربردی کرج؟

ثبت نام رشته های علمی کاربردی کرج مقطع کارشناسی برای نیمسال مهرماه در مرداد ماه است و برای نیمسال دوم بهمن ماه در دی ماه انجام میگیرد.

علالمت-سوالنکاتی در مورد رشته های علمی کاربردی ؟

این دانشگاه به دلیل تنوع رشته های فراوان و متنوعی که دارد باعث جذب دانشجو میشود ، و متقاضیان برای ثبت نام دراین رشته ها باید مدرک دیپلم داشته باشند.

علالمت-سواللیست رشته های علمی کاربردی کرج؟

رشته های علمی کاربردی به چهار بخش دسته بندی میشوند . این چهار دسته شامل : مدیریت و خدمات اجتماعی ، صنعت ، کشاورزی و فرهنگ و هنر میباشند . این دانشگاه به دلیل تنوع رشته های فراوان و متنوعی که دارد باعث جذب دانشجو میشود.

براي مشاوره در زمينه رشته های علمی کاربردی کرج بدون کنکور 

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژه از سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 725
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 260
  • بازدید سال : 16,260
  • بازدید کلی : 18,567