loading...
familico.ir
fatemi بازدید : 13 سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

آشنایی با پروژه کسری خدمت ناجا

پروژه کسری خدمت ناجا، تجلیقی از تعهد، تخصص و نوآوری است. با ارائه طرح‌های تحقیقاتی خلاقانه در حوزه‌های مرتبط با نیروی انتظامی، ضمن ایفای تعهد سربازی خود، به پیشرفت علم و فناوری در این حوزه نیز کمک خواهید کرد.

از جمله یگان هایی که مشمولان در آن مشغول به خدمت می شوند، نیروی انتظامی می باشد که افراد تحصیل کرده می توانند با انجام پروژه کسری خدمت ناجا مدت سربازی خود را کاهش دهند.

مشمولان واجد شرایط می توانند متناسب با رشته تحصیلی خود طرح های تحقیقاتی انجام دهند و آن را جهت دریافت کسری خدمت به سازمان های وابسته به نیروی انتظامی ارائه دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کسری خدمت سربازی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کسری سربازی

 آن دسته از مشمولانی که در تقسیم بندی سازمان نظام وظیفه، یگان خدمتی آنها نیروی انتظامی می باشد و فارغ التحصیل رشته های مرتبط هستند می توانند متقاضی دریافت پروژه کسری خدمت شوند.

اطلاع از روند دریافت پروژه کسری خدمت ناجا، رشته های مورد نظر و یا شرایط اخذ آن به مشمولان کمک می کند تا گام درستی جهت دریافت این نوع کسری خدمت بردارند.

 ما مشاوران مرکز مشاوره آویژه با در اختیار قرار دادن اطلاعات کاملی از پروژه کسری خدمت نیروی انتظامی، شما را با چگونگی دریافت آن آشنا خواهیم نمود.

پروژه کسری خدمت ناجا چیست؟

به طور کلی سازمان نظام وظیفه تسهیلاتی را برای مشمولانی که نخبه به شمار می روند یا تحصیلات دانشگاهی کارشناسی ارشد به بالا دارند، در زمان خدمت فراهم آورده است.

☑️ کسری خدمت یکی از مواردی است که این گروه از مشمولان می توانند با انجام پروژه های تحقیقاتی، مدت مشخصی خدمت سربازی خود را کاهش دهند.

طبق قوانین و مقررات وضع شده در سازمان نظام وظیفه، مشمولانی می توانند پروژه کسری خدمت ناجا را دریافت نمایند که از شرایط لازم برخوردار باشند.

ممکن است برای برخی از مشمولان این سوال پیش بیاید که با انجام پروژه کسری خدمت ناجا، چه مدت از خدمت سربازی آنها کسر خواهد شد؟

☑️ همانطور که می دانید تنها با انجام پروژه تحقیقاتی مدت زمان خدمت سربازی مشمولان کاهش نمی یابد و به عواملی چون کیفیت و بار علمی پروژه، تعداد و نوع آن بستگی خواهد داشت.

بنابراین در ادامه هر یک از عوامل تاثیر گذار بر پروژه کسری خدمت ناجا که مهترین آنها نوع و تعداد می باشد را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ثبت نام پروژه کسری خدمت بر روی لینک زیر کلیک کنید:

پروژه کسری خدمت

پروژه کسری خدمت به چه عواملی بستگی دارد؟

مشمولانی که پس از پایان تحصیلات دانشگاهی، اقدام به ثبت درخواست اعزام به خدمت خود می نمایند، می توانند با انجام پروژه های کسری خدمت ناجا شرایط ویژه ای را دریافت نمایند.

 مدت زمان کسری خدمت پروژه های ناجا به عوامل زیر بستگی دارد.

 تعداد پروژه های انتخابی کسری خدمت ناجا

برخی از مشمولان به دنبال دریافت حداکثر کسری خدمت ناجا می باشند و توانایی انجام چندین پروژه را خواهند داشت بنابراین سازمان نظام وظیفه امتیازات ویژه ای را برای این گروه از افراد در نظر گرفته است که آن اعطای حداکثر زمان کسری خدمت ناجا می باشد.

🟢 آن دسته از مشمولانی که دو عدد پروژه کسری خدمت با کیفیت و رتبه علمی بالا انجام می دهند، حداکثر کسری خدمت 18 ماه که به پروژه های فنی اختصاص دارد را دریافت می کنند.

 نوع پروژه کسری خدمت ناجا

یکی دیگر از عواملی که با توجه به آن مشمولان می توانند کسری خدمت ناجا را دریافت نمایند، نوع پروژه انتخابی آنها می باشد.

پروژه های تحقیقاتی ناجا با توجه به رشته تحصیلی مشمولان در دو گروه قرار می گیرند.

🟡 پروژه های فنی

🟡 پروژه های غیر فنی

چنانچه مشمولان پروژه های غیر فنی را به درستی و با کیفیت علمی بالا تحویل دهند، می توانند تا حداکثر 6 ماه کسری خدمت بگیرند.

و در مقابل به دلیل سختی های پروژه های فنی و زمان بر بودن آنها، 9 ماه کسری خدمت به ازای هر پروژه به آنها داده خواهد شد.

به طور مثال مشمولان با ارائه دو پروژه فنی حداکثر تا 18 ماه کسری خدمت و دو پروژه غیر فنی 12 ماه حداکثر کسری خدمت ناجا را دریافت خواهند نمود.

پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تمامی شرایط و مراحل و سال پروژه کسری خدمت ارتش مقاله زیر را بخوانید:

پروژه کسری خدمت ارتش

شرایط انجام پروژه کسری خدمت ناجا

به طور کلی مشمولان جهت انجام پروژه های کسری خدمت ناجا می بایست شرایط اولیه این طرح را داشته باشند تا بتوانند متقاضی دریافت کسری خدمت از این طریق شوند.

✳️ همانطور که اشاره شد مشمولان برای اقدام جهت دریافت پروژه کسری خدمت ناجا می بایست به سازمان های مرتبط با این ارگان نظامی مراجعه نمایند.

شرایطی که برای دریافت پروژه کسری خدمت ناجا تعیین شده است در ادامه برای شما عنوان می کنیم.

 نداشتن غیبت سربازی: عدم غیبت سربازی یکی از شرایطی است که در اکثر تسهیلات در نظر گرفته شده برای مشمولان مهم می باشد.

مشمولان متقاضی دریافت پروژه کسری خدمت ناجا نباید در پرونده سربازی آنها غیبتی ثبت شده باشد که در غیر این صورت نمی توانند از این امتیاز استفاده نمایند.

لازم به ذکر است چنانچه مشمولان برای غیبت خود دلایل موجهی ارائه دهند که مورد تایید سازمان نظام وظیفه قرار بگیرد می توانند پروژه کسری خدمت ناجا را دریافت نمایند

مشمولان می توانند با مراجعه به مقاله توجیه غیبت سربازی اطلاعات خود در این زمینه را کامل نمایند.

 تنها مشمولانی می توانند به دریافت پروژه کسری خدمت ناجا بیاندیشند که مدرک تحصیلی آنها کارشناسی ارشد به بالا باشد.

افرادی که مدرک کارشناسی ارائه می دهند می بایست از نخبگان بوده و نام آنها در بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح به ثبت رسیده باشد.

 محدودیت زمانی یکسال: جهت توضیح این شرط باید بگوییم که از تاریخ فارغ التحصیلی مشمولان دریافت پروژه کسری خدمت ناجا، نباید یکسال گذشته باشد.

 مشمولانی می توانند پروژه کسری خدمت ناجا را دریافت نمایند که یگان خدمتی آنها نیروی انتظامی باشد.

 پروژه کسری خدمت ناجا قبل از شروع به خدمت باید انجام شود به اینصورت که مشمولان نمی توانند در حین خدمت برای دریافت این طرح اقدام نمایند.

🔴 نکته:

اگر تاریخ اعزام به خدمت مشمولان نزدیک باشد و آنها 70 درصد پروژه تحقیقاتی خود را کامل نموده باشند می توانند در حین خدمت آن را به پایان رسانده و برای دریافت کسری خدمت ناجا ارائه دهند.

سازمان های مرتبط با انجام پروژه کسری خدمت ناجا

مشمولان برای انجام پروژه های تحقیقاتی و دریافت کسری خدمت ناجا می بایست به سازمان های وابسته به این ارگان مراجعه نمایند.

 سازمان هایی که پروژه کسری خدمت ناجا را ارائه می دهند زیر نظر سازمان نخبگان نیرو های مسلح قرار دارند و طبق شرایط خاص خود به پذیرش پروژه های تحقیقاتی اقدام می نمایند.

بنابراین مشمولان می بایست ابتدا از سازمان هایی که با نیروی انتظامی در ارتباط می باشند اطلاعات کافی به دست بیاورند و سپس جهت انجام مراحل ثبت نامی خود وارد عمل شوند.

لازم به ذکر است که سازمان هایی که به پذیرش پروژه های کسری خدمت ناجا اقدام می نمایند شرایط خاص خود را دارند و جلسات گوناگونی در هر مرحله برای آنها تشکیل خواهند داد.

✅ دانشگاه مالک اشتر: یکی از دانشگاه های دولتی می باشد که وابسته به نیروی های مسلح بوده و پروژه های تحقیقاتی در آن بسیار انجام خواهد شد.

✅ مرکز تحقیقات ناجا

✅ تسنیم

✅ معاونت بهداشت و درمان ناجا

رشته های تحصیلی مجاز جهت انجام پروژه کسری خدمت ناجا

انجام پروژه های تحقیقاتی نیروی انتظامی بر اساس قوانین خاص خود انجام می شود، بنابراین مشمولان با هر رشته تحصیلی نمی توانند اقدام به دریافت پروژه کسری خدمت نمایند.

 مشمولان با ارائه مدرک تحصیلی از گروه رشته های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی می توانند پروژه کسری خدمت ناجا را دریافت نمایند.

از جمله رشته هایی که مجاز به دریافت پروژه کسری خدمت ناجا می باشند می توان موارد زیر را نام برد.

رشته های غیر فنی رشته های فنی
جغرافیا مهندسی مکانیک
تربیت بدنی و علوم ورزشی هوافضا
روانشناسی مهندسی مواد
حسابداری مهندسی برق
گروه رشته های علوم تربیتی مهندسی صنایع
جامعه شناسی کامپیوتر
اقتصاد مهندسی کامپیوتر
علوم سیاسی مهندسی عمران
حقوق مکاترونیک
فیزیک مهندسی شیمی
مهندسی فناوری اطلاعات مهندسی پزشکی

مدارک مورد نیاز پروژه کسری خدمت ناجا

مشمولان برای دریافت پروژه کسری خدمت می بایست از سابقه علمی بالایی برخوردار باشند و رزومه خود را جهت ارائه به سازمان های پذیرش پروژه کسری خدمت ارائه دهند.

جهت انجام هر کدام از مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ناجا لازم است تا ابتدا مشمولان مدارک عمومی که سازمان نظام وظیفه از اعلام نموده است را تهیه نمایند.

مدارکی که لازم است مشمولان ارائه دهند و مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ناجا را به ترتیب پشت سر بگذرانند برای شما ذکر نموده ایم.

 شناسنامه مشمولان به همراه کپی از تمام صفحات آن

 کارت ملی مشمولان با کپی از پشت رو، در صورتیکه مشمولان موفق به دریافت کارت ملی خود نشده باشند میتوانند رسید کد رهگیری آن را ارائه دهند.

 کپی و اصل آخرین مدرک تحصیلی مشمولان

 عکس پرسنلی 4*3 رنگی با پشت زمینه سفید که تصویر مشمولان در آن تمام رخ باشد.

 آخرین مدرک تحصیلی مشمولان به همراه کپی آنها

 مشمولان مشغول به تحصیل نیازمند ارائه کارنامه تحصیلی که در آن ریز نمرات درج شده است می باشند.

 چنانچه مشمولان غیبت سربازی موجه دارند می بایست مدارک لازم برای توجیه غیبت خود ارائه دهند.

 اگر مشمولان تحقیقات علمی و پژوهشی انجام داده و موفق به اخذ رتبه شده اند، مستندات لازم را ارائه دهند. یکی از مدارکی که نشان می دهد مشمولان فعالیت علمی داشته اند گواهی های اخذ شده از موسسات گوناگون می باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله پروژه کسری خدمت سپاه را حتما بخوانید.

نحوه دریافت پروژه کسری خدمت ناجا

بطور کلی مشمولانی که متقاضی دریافت پروژه کسری خدمت ناجا می باشند به دو گروه تقسیم خواهند شد.

⏺️ مشمولان با مدرک تحصیلی کارشناسی که جزء نخبگان می باشند.

⏺️ مشمولان با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا

سه روش برای دریافت پروژه کسری خدمت ناجا پیشروی مشمولان قرار دارد که هر یک دارای روند متفاوتی می باشد.

مشاوره نظام وظیفه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 732
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 259
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 604
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,160
  • بازدید ماه : 1,160
  • بازدید سال : 17,160
  • بازدید کلی : 19,467