loading...
familico.ir
fatemi بازدید : 42 یکشنبه 30 مهر 1402 نظرات (0)

شرایط ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور

دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2 یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرايي دولتی و غيردولتي در امر تربيت نيروی انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2 ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2

دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2 توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاسیس شده و در در گچساران – ساختمان شماره 1: بلوار ولیعصر- روبروی اداره کارقدیم- جنب مرکز MRI میلاد نور ساختمان شماره 2: کوی کارکنان دولت- کوچه 2 شمالی- بالاتر از بلوار شهید تاجگردون- سمت راست- فرعی اول وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2 شامل آموزشهايی است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوری، به هنگام كردن مهارتهای شغلی و افزايش مستمر و فزاينده بهره وری در تمامی سطوح تحصيلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تكميلی بين سطوح تحصيلی طراحی و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهای آموزشی روز و ظرفيتهای آموزشی محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهای شغلی و با تاكيد بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2 همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2

دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2 به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2 را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی گچساران 2 ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.

لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی گچساران 2

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس ميزان علاقمندی به رشته های تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، كشاورزی، مديريت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.

بدون کنکور گچساران 2 توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2 به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.

افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2 پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی گچساران 2 میبایست از گروه و كد زيرگروه آموزشی، رشته های تحصيلی و ديپلم های مرتبط دارای اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصی، كد اشتغال و امكانات رفاهی، لیست رشته ها و كد اشتغال علمی کاربردی گچساران 2 با ما همراه باشید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2 ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی معماری – معماری شهری
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2 ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی معماری – معماری شهری
  • کاردانی فنی شهرسازی
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2 ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک خودرو
  • مهندسی فناوری معماری – طراحی و نوسازی بافتهای فرسوده
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد در امور مدنی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2 ورودی بهمن ماه

  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد در امور مدنی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی گچساران 2

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2 به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی گچساران 2 شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2 نیز 199 است.

شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی گچساران 2

دانشگاه علمی کاربری گچساران 2 در استان کهگیلویه و بویراحمد و در گچساران – ساختمان شماره 1: بلوار ولیعصر- روبروی اداره کارقدیم- جنب مرکز MRI میلاد نور ساختمان شماره 2: کوی کارکنان دولت- کوچه 2 شمالی- بالاتر از بلوار شهید تاجگردون- سمت راست- فرعی اول واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه 074-32224244 میباشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی گچساران 2

پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : نا مشخص
  • سلف سرویس : نا مشخص
  • خوابگاه : نا مشخص

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2 هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی گچساران 2 مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و يا يكی از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوری اسلامی ايران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ايران. تبصره: در صورتی كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضويت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصيلی در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانايی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتياد به مواد مخدر.
  7. داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه ای، كار دانش و نظری) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن ساير شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر يک از مراكز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومی براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم براي ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

كليه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به گچساران 2 ارايه نمايند.

  • فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل برای داوطلبانی كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
  • آخرين فيش حقوقی براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
  • گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرک معتبر ديپلم.
  • گواهی معدل دار براي افرادی كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
  • فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلانی كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور گچساران

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

fatemi بازدید : 27 یکشنبه 30 مهر 1402 نظرات (0)

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرمسار

دانشگاه های علمی کاربردی محل مناسبی برای ارتقا دانش فنی و افزایش مهارت های مورد نیاز برای کسب و کارهای مختلف هستند. رشته های دانشگاه علمی کاربردی بسیار متنوع است که لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گرمسار تصدیق کننده این موضوع است. در شهرهای مختلف با توجه به نیازی که احساس شده است، شرکت های دولتی یا خصوصی اقدام به برگزاری کلاس هایی برای ارتقا دانش فنی کارکنان یا افراد اصناف مختلف کرده اند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود. دانشگاه های علمی کاربردی مدرک معتبر وزارت علوم ارائه می دهند.

نکته بسیار مهم در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرمسار این است که شما می توانید بدون نیاز به شرکت در کنکور و صرفاً براساس سوابق تحصیلی و شرط معدل برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایید. در زیر دانشگاه های علمی کاربردی گرمسار آورده شده است که در هر یک رشته های مختلفی در مقاطع کاردانی یا کارشناسی ارائه می گردد.

متقاضیان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرمسار می توانند با مراجعه به دانشگاه های مد نظرشان و با انتخاب از بین لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور گرمسار ثبت نام خود را انجام دهند. برای این کار نیاز است مدارک مورد نیاز را که در ادامه آورده شده است، به همراه داشته باشند. از جمله شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی می توان به معدل مقطع قبل اشاره کرد.

لیست مراکز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرمسار

در شهرهای مختلف مراکز گوناگونی تاسیس شده است که در هر یک رشته های مختلفی ارائه می شود. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شود و با توجه به شرایط مراکز، ممکن است هر یک از این مقاطع ارائه گردد. برای آشنایی بیشتر با شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی می توانید به راحتی با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید. در زیر لیست دانشگاه های علمی کاربردی موجود در گرمسار آورده شده است که شما می توانید با توجه به نیاز خود به دانشگاه مد نظر خود مراجعه نمایید و ثبت نام انجام دهید. دفترچه ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی را می توانید از لینک دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دریافت کنید. همچنین می توانید برای آگاهی بیشتر از شرایط دانشگاه ها و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرمسار با ما تماس بگیرید.

استان شهر نام مؤسسه علمی کاربردی آدرس شماره تماس
سمنان گرمسار علمی کاربردی جهاد کشاورزی سمنان (گرمسار) گرمسار – داورآباد – مرکز آموزش کشاورزی گرمسار 023-34562925

ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی گرمسار

از آنجا که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرمسار بدون آزمون کنکور است، ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی و معدل دیپلم انجام می شود. همچنین سهمیه هایی برای افراد بومی، افراد شاغلی که دارای شغلی متناسب با رشته مورد نظر هستند، و ایثارگران در نظر گرفته شده است که به افراد واجد شرایط تعلق می گیرد. لازم است که برای ثبت نام در ترم مهرماه یا بهمن ماه و طبق دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با مراجعه به دانشگاه علمی کاربردی گرمسار مورد نظر اقدامات لازم انجام شود. شما می توانید برای آگاهی بیشتر از شرایط دانشگاه ها و ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی به این دانشگاه ها مراجعه کنید یا تنها با یک تماس از مشاوه متخصصان ما بهره مند شوید.

مدارک لازم برای ثبت نام در مقطع کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی

متقاضی باید با آگاهی از مهلت ثبت نام و شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی اقدام به تهیه دفترچه کرده و در مهلت خواسته شده به دانشگاه بصورت حضوری مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه کند و تا زمانی که ثبت نام به پایان میرسد منتظر جواب درخواست ثبت نام خود بماند. برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرمسار در مقطع کاردانی به مدارک زیر نیاز داریم. در هنگام مراجعه برای ثبت نام حتماً سعی کنید مدارک مورد نیاز چک نمایید تا بدون مشکل ثبت نام انجام گیرد.

  • اصل مدرک دیپلم
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه
  • 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

مدارک لازم برای ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه های علمی کاربردی

برای ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، باید در زمان مشخص شده، به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنیم و در رشته مورد نظر ثبت نام کنیم. با توجه به اینکه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرمسار بدون کنکور است، مدرک دیپلم و کاردانی بسیار مهم است. همچنین در هنگام مراجعه برای ثبت نام، نیاز است که مدارک زیر تهیه شود و در دانشگاه تحویل گردد.

  • اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه
  • 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

خدمات مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آوِیژه این افتخار را دارد تا در زمینه های مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه، مشاوره روانشناسی و مشاوره خانواده به هموطنان عزیز خدمات با کیفیت ارائه دهد. در زمینه مشاوره تحصیلی شما می توانید در زمینه های مختلف مثل مشاوره ثبت نام دانشگاه های مختلف، مشاوره انتخاب رشته ، مشاوره برنامه ریزی درسی و هر خدمت دیگر مرتبط با مشاوره تحصیلی، از مشاوره متخصصان ما بهره مند شوید. کافیست با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از هر جای سرزمینمان ایران، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

دانشگاه علمی کاربردی در چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

در مقاطع کاردانی و کارشناسی

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی نیاز دارد؟

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و با توجه به شرط معدل و سوابق تحصیلی است.

آیا به جز سوابق تحصیلی شرایط خاص دیگری نیاز است؟

اکثر رشته ها نیاز به شرط خاصی ندارند و فقط در برخی از رشته ها اشتغال در رشته مورد نظر و بومی بودن لازم است.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گرمسار

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

fatemi بازدید : 30 یکشنبه 30 مهر 1402 نظرات (0)

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان

دانشگاه های علمی کاربردی محل مناسبی برای ارتقا دانش فنی و افزایش مهارت های مورد نیاز برای کسب و کارهای مختلف هستند. رشته های دانشگاه علمی کاربردی بسیار متنوع است که لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان تصدیق کننده این موضوع است. در شهرهای مختلف با توجه به نیازی که احساس شده است، شرکت های دولتی یا خصوصی اقدام به برگزاری کلاس هایی برای ارتقا دانش فنی کارکنان یا افراد اصناف مختلف کرده اند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود. دانشگاه های علمی کاربردی مدرک معتبر وزارت علوم ارائه می دهند.

نکته بسیار مهم در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان این است که شما می توانید بدون نیاز به شرکت در کنکور و صرفاً براساس سوابق تحصیلی و شرط معدل برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایید. در زیر دانشگاه های علمی کاربردی گلپایگان آورده شده است که در هر یک رشته های مختلفی در مقاطع کاردانی یا کارشناسی ارائه می گردد.

متقاضیان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان می توانند با مراجعه به دانشگاه های مد نظرشان و با انتخاب از بین لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور گلپایگان ثبت نام خود را انجام دهند. برای این کار نیاز است مدارک مورد نیاز را که در ادامه آورده شده است، به همراه داشته باشند. از جمله شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی می توان به معدل مقطع قبل اشاره کرد.

لیست مراکز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان

در شهرهای مختلف مراکز گوناگونی تاسیس شده است که در هر یک رشته های مختلفی ارائه می شود. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شود و با توجه به شرایط مراکز، ممکن است هر یک از این مقاطع ارائه گردد. برای آشنایی بیشتر با شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی می توانید به راحتی با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید. در زیر لیست دانشگاه های علمی کاربردی موجود در گلپایگان آورده شده است که شما می توانید با توجه به نیاز خود به دانشگاه مد نظر خود مراجعه نمایید و ثبت نام انجام دهید. دفترچه ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی را می توانید از لینک دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دریافت کنید. همچنین می توانید برای آگاهی بیشتر از شرایط دانشگاه ها و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان با ما تماس بگیرید.

استان شهر نام مؤسسه علمی کاربردی آدرس شماره تماس
اصفهان گلپایگان علمی کاربردی گلپایگان گلپایگان – میدان دفاع مقدس- ابتدای بلوار سپاه 031-57240051

ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی گلپایگان

از آنجا که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان بدون آزمون کنکور است، ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی و معدل دیپلم انجام می شود. همچنین سهمیه هایی برای افراد بومی، افراد شاغلی که دارای شغلی متناسب با رشته مورد نظر هستند، و ایثارگران در نظر گرفته شده است که به افراد واجد شرایط تعلق می گیرد. لازم است که برای ثبت نام در ترم مهرماه یا بهمن ماه و طبق دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با مراجعه به دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان مورد نظر اقدامات لازم انجام شود. شما می توانید برای آگاهی بیشتر از شرایط دانشگاه ها و ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی به این دانشگاه ها مراجعه کنید یا تنها با یک تماس از مشاوه متخصصان ما بهره مند شوید.

مدارک لازم برای ثبت نام در مقطع کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی

متقاضی باید با آگاهی از مهلت ثبت نام و شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی اقدام به تهیه دفترچه کرده و در مهلت خواسته شده به دانشگاه بصورت حضوری مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه کند و تا زمانی که ثبت نام به پایان میرسد منتظر جواب درخواست ثبت نام خود بماند. برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان در مقطع کاردانی به مدارک زیر نیاز داریم. در هنگام مراجعه برای ثبت نام حتماً سعی کنید مدارک مورد نیاز چک نمایید تا بدون مشکل ثبت نام انجام گیرد.

  • اصل مدرک دیپلم
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه
  • 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

مدارک لازم برای ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه های علمی کاربردی

برای ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، باید در زمان مشخص شده، به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنیم و در رشته مورد نظر ثبت نام کنیم. با توجه به اینکه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان بدون کنکور است، مدرک دیپلم و کاردانی بسیار مهم است. همچنین در هنگام مراجعه برای ثبت نام، نیاز است که مدارک زیر تهیه شود و در دانشگاه تحویل گردد.

  • اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه
  • 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

خدمات مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آوِیژه این افتخار را دارد تا در زمینه های مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه، مشاوره روانشناسی و مشاوره خانواده به هموطنان عزیز خدمات با کیفیت ارائه دهد. در زمینه مشاوره تحصیلی شما می توانید در زمینه های مختلف مثل مشاوره ثبت نام دانشگاه های مختلف، مشاوره انتخاب رشته ، مشاوره برنامه ریزی درسی و هر خدمت دیگر مرتبط با مشاوره تحصیلی، از مشاوره متخصصان ما بهره مند شوید. کافیست با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از هر جای سرزمینمان ایران، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

دانشگاه علمی کاربردی در چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

در مقاطع کاردانی و کارشناسی

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی نیاز دارد؟

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و با توجه به شرط معدل و سوابق تحصیلی است.

آیا به جز سوابق تحصیلی شرایط خاص دیگری نیاز است؟

اکثر رشته ها نیاز به شرط خاصی ندارند و فقط در برخی از رشته ها اشتغال در رشته مورد نظر و بومی بودن لازم است.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

fatemi بازدید : 27 یکشنبه 30 مهر 1402 نظرات (0)

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گناباد

دانشگاه های علمی کاربردی محل مناسبی برای ارتقا دانش فنی و افزایش مهارت های مورد نیاز برای کسب و کارهای مختلف هستند. رشته های دانشگاه علمی کاربردی بسیار متنوع است که لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گناباد تصدیق کننده این موضوع است. در شهرهای مختلف با توجه به نیازی که احساس شده است، شرکت های دولتی یا خصوصی اقدام به برگزاری کلاس هایی برای ارتقا دانش فنی کارکنان یا افراد اصناف مختلف کرده اند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود. دانشگاه های علمی کاربردی مدرک معتبر وزارت علوم ارائه می دهند.

نکته بسیار مهم در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گناباد این است که شما می توانید بدون نیاز به شرکت در کنکور و صرفاً براساس سوابق تحصیلی و شرط معدل برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایید. در زیر دانشگاه های علمی کاربردی گناباد آورده شده است که در هر یک رشته های مختلفی در مقاطع کاردانی یا کارشناسی ارائه می گردد.

متقاضیان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گناباد می توانند با مراجعه به دانشگاه های مد نظرشان و با انتخاب از بین لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور گناباد ثبت نام خود را انجام دهند. برای این کار نیاز است مدارک مورد نیاز را که در ادامه آورده شده است، به همراه داشته باشند. از جمله شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی می توان به معدل مقطع قبل اشاره کرد.

لیست مراکز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گناباد

دانشگاه های علمی کاربردی هم توسط بخش خصوصی و هم دولتی تاسیس می گردد. به همین دلیل مراکز خصوصی و دولتی مختلفی در سطح شهر گناباد تاسیس شده است و رشته های دانشگاه علمی کاربردی مختلف پذیرای دانشجویان علاقه مند به رشته های مد نظرشان باشند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و هم کارشناسی دانشجو می پذیرد و دانشجویان می توانند با بالا بردن دانش فنی خود شرایط کاری خود را بهبود دهند. در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گناباد ، شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی و اطلاعات مربوط به لیست مراکز دانشگاه ها، ظرفیت پذیرش هر کدام و شهرهایی که رشته های مد نظر شما را ارائه می­دهد آورده شده است. همچنین در زیر به مراکزی که در گناباد وجود دارند اشاره شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

استان شهر نام مؤسسه علمی کاربردی آدرس شماره تماس
خراسان رضوی گناباد علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی گناباد استان خراسان رضوی گناباد – ساختمان شماره 1: بیدخت- خیابان امام خمینی(ره) – خیابان شهید مفتح -مفتح 5- پلاک 14 ساختمان شماره 2: بیدخت- ساختمان هلال احمر 051-57332242
خراسان رضوی گناباد علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد گناباد – شهرک شهید مدنی- خیابان مهارت 051-57287811
خراسان رضوی گناباد علمی کاربردی شهرداری کاخک گناباد – کاخک- بلوار هفت تیر- جنب پمپ بنزین 051-57374636

ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی گناباد

یکی از مزیت های دانشگاه علمی کاربردی این است که پذیرش در آن بدون کنکور و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی است. شما می توانید با در دست داشتن مدارک لازم که در ادامه بیان می شود، به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنید و ثبت نام را انجام دهید. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گناباد برای دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود و باید در زمانی که مهلت ثبت نام وجود دارد، مقدمات لازم را انجام دهید. لازم است با توجه به دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایید و به مرکز مورد نظر مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که برای ثبت نام سهمیه هایی برای افراد بومی، افراد شاغل در رشته مورد نظر و ایثارگران وجود دارد و در صورتی که شرایط لازم را دارید با ارائه مدرک مورد نظر از سهمیه در نظر گرفته شده استفاده نمایید. برای آگاهی بیشتر از شرایط دانشگاه ها و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گناباد شما می توانید به این دانشگاه ها مراجعه کنید یا تنها با یک تماس از مشاوه متخصصان ما بهره مند شوید.

مدارک لازم برای ثبت نام در مقطع کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی

متقاضی باید با آگاهی از مهلت ثبت نام و شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی اقدام به تهیه دفترچه کرده و در مهلت خواسته شده به دانشگاه بصورت حضوری مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه کند و تا زمانی که ثبت نام به پایان میرسد منتظر جواب درخواست ثبت نام خود بماند. برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گناباد در مقطع کاردانی به مدارک زیر نیاز داریم. در هنگام مراجعه برای ثبت نام حتماً سعی کنید مدارک مورد نیاز چک نمایید تا بدون مشکل ثبت نام انجام گیرد.

  • اصل مدرک دیپلم
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه
  • 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

مدارک لازم برای ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه های علمی کاربردی

برای ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، باید در زمان مشخص شده، به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنیم و در رشته مورد نظر ثبت نام کنیم. با توجه به اینکه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گناباد بدون کنکور است، مدرک دیپلم و کاردانی بسیار مهم است. همچنین در هنگام مراجعه برای ثبت نام، نیاز است که مدارک زیر تهیه شود و در دانشگاه تحویل گردد.

  • اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه
  • 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

خدمات مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آوِیژه این افتخار را دارد تا در زمینه های مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه، مشاوره روانشناسی و مشاوره خانواده به هموطنان عزیز خدمات با کیفیت ارائه دهد. در زمینه مشاوره تحصیلی شما می توانید در زمینه های مختلف مثل مشاوره ثبت نام دانشگاه های مختلف، مشاوره انتخاب رشته ، مشاوره برنامه ریزی درسی و هر خدمت دیگر مرتبط با مشاوره تحصیلی، از مشاوره متخصصان ما بهره مند شوید. کافیست با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از هر جای سرزمینمان ایران، با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

دانشگاه علمی کاربردی در چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

در مقاطع کاردانی و کارشناسی

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی نیاز دارد؟

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و با توجه به شرط معدل و سوابق تحصیلی است.

آیا به جز سوابق تحصیلی شرایط خاص دیگری نیاز است؟

اکثر رشته ها نیاز به شرط خاصی ندارند و فقط در برخی از رشته ها اشتغال در رشته مورد نظر و بومی بودن لازم است.

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گناباد

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

fatemi بازدید : 29 یکشنبه 30 مهر 1402 نظرات (0)

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی لنگرود

تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال 1370 با هدف توسعه مهارت های شغلی به صورت علمی مصوب شد. این دانشگاه زیر نظر وزرات علوم، تحقیقات و فناوری است و مدرک معتبر دانشگاهی ارائه می دهد. دانشگاه های علمی کاربردی محل مناسبی برای ارتقا دانش فنی مشاغل مختلف است. رشته های دانشگاه علمی کاربردی بسیار متنوع است. در شهرهای مختلف با توجه به نیازی که در حوزه های مختلف احساس شده، شرکت های بزرگ یا اصناف گوناگون اقدام به تاسیس دانشگاه کرده اند که در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور لنگرود می توانید رشته های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی لنگرود را ببینید. بدین وسیله هم سطح دانش کارکنان این شرکت ها افزایش می یابد و هم بستری برای جذب نیروهای مستعد فراهم می شود و سطح علمی مشاغل را افزایش می یابد.

رشته های مراکز علمی کاربردی بدون نیاز به آزمون کنکور است و شرایط ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی بسیار آسان تر از دانشگاه های سراسری و آزاد است. برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می گیرد و مراکز مختلف با توجه به ظرفیتشان در رشته های مختلف در مقطع کاردانی یا کارشناسی دانشجو می پذیرند. شما می توانید با استفاده از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی لنگرود از رشته های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی لنگرود آگاه شوید.

fatemi بازدید : 28 شنبه 29 مهر 1402 نظرات (0)

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کامیاران

دانشگاه های علمی کاربردی محل مناسبی برای ارتقا دانش فنی و افزایش مهارت های مورد نیاز برای کسب و کارهای مختلف هستند. رشته های دانشگاه علمی کاربردی  بسیار متنوع است که لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کامیاران تصدیق کننده این موضوع است. در شهرهای مختلف با توجه به نیازی که احساس شده است، شرکت های دولتی یا خصوصی اقدام به برگزاری کلاس هایی برای ارتقا دانش فنی کارکنان یا افراد اصناف مختلف کرده اند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود. دانشگاه های علمی کاربردی مدرک معتبر وزارت علوم ارائه می دهند.

نکته بسیار مهم در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کامیاران این است که شما می توانید بدون نیاز به شرکت در کنکور و صرفاً براساس سوابق تحصیلی و شرط معدل برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایید. در زیر دانشگاه های علمی کاربردی کامیاران آورده شده است که در هر یک رشته های مختلفی در مقاطع کاردانی یا کارشناسی ارائه می گردد.

متقاضیان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کامیاران می توانند با مراجعه به دانشگاه های مد نظرشان و با انتخاب از بین لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کامیاران ثبت نام خود را انجام دهند. برای این کار نیاز است مدارک مورد نیاز را که در ادامه آورده شده است، به همراه داشته باشند. از جمله شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی می توان به معدل مقطع قبل اشاره کرد.

fatemi بازدید : 33 شنبه 29 مهر 1402 نظرات (0)

دانشگاه علمی کاربردی

اگر میخواهید در دانشگاه علمی کاربردی مشغول به تحصیل شوید ٬ در این مطلب می توانید بهترین رشته های دانشگاه علمی کاربردی را بشناسید! اگر نیاز به مشاوره انتخاب رشته دارید با ما تماس بگیرید :

دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربری با ارائه طیف وسیعی از رشته و گرایش ها در مقاطع کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای و کارشناسی ناپیوسته ، از معدود دانشگاه های کشور است که بدون هیچگونه آزمونی اقدام به پذیرش دانشجو می نماید .

طیف گسترده رشته و گرایش های دانشگاه علمی کاربردی به گونه ای است که داوطلبان با هر نوع علاقمندی و نیازی می توانند رشته و مرکز دلخواه خود را انتخاب نموده و در آن مرکز اقدام به ثبت نام نمایند خصوصا اینکه رعایت تجانس رشته انتخابی با مدرک قبلی ( دیپلم و یا کاردانی ) در دانشگاه علمی کاربردی مطرح نیست .

به لحاظ پراکندگی رشته ها و مراکز دانشگاهی در سراسر کشور نیز می توان گفت که در اکثر شهرها و مراکز استان ها در سراسر کشور می توان مراکز علمی کاربردی را جست و جو نمود.

رشته های ارائه شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی در چهار دسته اصلی به شرح زیر دسته بندی می گردند :

  • صنعت
  • فرهنگ و هنر
  • مدیریت و خدمات اجتماعی
  • کشاورزی

“باید درنظر داشته باشید که رشته های پزشکی و پیراپزشکی همچون پرستاری، مامایی، تکنسین اتاق عمل، هوشبری، علوم آزمایشگاهی و …. در میان رشته های مراکز علمی کاربردی جایی ندارند. ”

حال در ادامه به معرفی پرطرفدارترین رشته های ارائه شده در مراکز دانشگاه علمی کاربردی می پردازیم.

صنعت
استخراج معدن / اکتشاف معدن / الکترونیک گرایش های ( تاسیسات الکتریکی – مخابرات دریایی- برق صنعتی – صدا و سیما و… )/ برق- قدرت/ برق- الکترونیک/ تونل سازی/ سخت افزار کامپیوتر/ شهرسازی / صنایع غذایی / صنایع نساجی / عمران گرایش های ( سد – آب و فاضلاب – و …. ) / فناوری اطلاعات و ارتباطات / نقشه کشی معماری گرایش معماری

فرهنگ و هنر
ارتباط تصویری / امور فرهنگی / انیمیشن / تئاتر گرایش ادبیات نمایشی / تئاتر گرایش بازیگری / خبرنگاری/ ساز ایرانی / ساز جهانی / صنایع دستی / طراحی لباس/ طراحی صحنه / طراحی و ساخت طلا و جواهر / عکاسی / فیلم سازی ( تدوین – تدوین فیلم – عکاسی و فیلمبرداری – کمک کارگردانی و …) / نوازندگی ساز ایرانی/ نوازندگی ساز جهانی

مدیریت و خدمات اجتماعی
آموزش زبان انگلیسی / آشپزی / بازاریابی / امداد سوانح / امور اداری / بیمه / تربیت بدنی / جامعه شناسی شهری/ حسابداری / حقوق قضایی گرایش (علوم ثبتی – ارشاد در امور کیفری- شورای حل اختلاف و…. ) / جهانگردی / ضابطین قضایی

کشاورزی
بهداشت ( آبزیان-محصولات دامی-مواد غذایی) / امور دامی / امور زراعی/ تکنولوژی گیاه پزشکی/ علوم آزمایشگاهی دامپزشکی

لازم به ذکر است که رویکرد کلی در رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی، آماده سازی دانشجویان برای ورود به مشاغل و حرفه های گوناگون است بنابراین همانگونه که مشاهده می کنید بسیاری از رشته های بالا صرفا گرایشی خاص از رشته های ارائه شده در دیگر دانشگاه های کشور می باشند .

اگر شاغل هستید و قصد ادامه تحصیل در این دانشگاه را دارید ٬ مطلب کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه فرمایید .

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی

اگر در خصوص انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی نیاز به مشاوره دارید و بین چند رشته مردد هستید و قصد دارید از نظر بازارکار ٬ دروس عمومی و اختصاصی آن ٬ این رشته ها را ارزیابی کنید و یا مشاوره انتخاب رشته شوید بطوریکه به بسته به علایق شما رشته دانشگاهی شما توسط مشاوران آویژه دانش انتخاب گردد و یا حتی نزدیک ترین یا بهترین واحد دانشگاه علمی کاربردی را بشناسید ٬ کافیست از تلفن ثابت و بدون کد یا صفر با شماره 9099071985 تماس حاصل فرمایید . کارشناسان و مشاوران آویژه دانش همه روزه و از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند .

براي مشاوره در زمينه پرطرفدارترین رشته های دانشگاه علمی کاربردی 1402 

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

fatemi بازدید : 35 شنبه 29 مهر 1402 نظرات (0)

دیگر رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران

در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران به طبع تعداد بیشتری از موارد بالا در مقطع کاردانی وجود دارد . از نمونه های موجود بالا چند مورد دیگر از رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران را نام میبریم که بصورت زیر است :

  • كاردانی حرفه ای بازرگانی خدمات مشاوره املاك
  • كاردانی حرفه ای بازرگانی مشاوره حقوقی اصناف
  • كاردانی حرفه ای بازیگری
  • كاردانی حرفه ای بهداشت یاری دامپزشكی
  • کردانی حرفه ای مترجمی زبان فرانسوی آثار دیداری و شنیداری
  • كاردانی حرفه ای اصلاح و تربیت
  • كاردانی حرفه ای اطفای حریق شهری
  • كاردانی حرفه ای امداد سوانح
  • كاردانی حرفه ای امداد و نجات شهری
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زبان اسپانیولی آثار دیداری و شنیداری
  • كاردانی حرفه ای تربیت مروج سیاسی
  • كاردانی حرفه ای امور ایمنی و حفاظت سازمانی
  • كاردانی حرفه ای امور بانكی
  • كاردانی حرفه ای تامین فیزیكی اطلاعات
  • كاردانی حرفه ای تبلیغات
  • كاردانی حرفه ای حسابداری حسابداری مالیاتی
  • كاردانی حرفه ای حسابداری حسابداری واحدهای صنفی
  • كاردانی حرفه ای حسابداری حسابرسی
  • كاردانی حرفه ای حسابداری شركتهای بیمه
  • كاردانی حرفه ای حقوق ارشاد و معاضدت قضایی

رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز

رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز را نیز در این بخش مورد بررسی قرار میدهیم . در لیست رشته های علمی کاربردی شیراز هم تمامی رشته های ذکر شده در بالا جای میگیرد . از رشته های علمی کاربردی شیراز به موارد زیر اشاره خواهیم کرد :

  • مهندسی فناوری منابع طبیعی سامانه های اطلاعات جغرافیایی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بیمه بیمه اشخاص
  • کارشناسی حرفه ای خبرنگاری اجتماعی و فرهنگی
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی امور رسانه
  • کارشناسی حرفه ای عکاسی مد و پوشاک
  • کارشناسی حرفه ای عکاسی خبری
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امداد سوانح طبیعی
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک تصویرسازی
  • کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت عملیات امداد و نجات
  • مهندسی فناوری اطلاعات امنیت اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای مجری گری
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری حسابداری مالی
  • کارشناسی حرفه ای حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت و فرماندهی عملیات در حریق و حوادث

رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز در مقطع کارشناسی

در لیست رشته های علمی کاربردی شیراز مواردی همچون زیر گروه های کشاورزی ، هنر و صنعت وجود دارد . از رشته های علمی کاربردی شیراز به انتخاب موارد زیر را هم میتوان نام برد :

  • کارشناسی حرفه ای مرمت و احیاء بناهای تاریخی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امداد سوانح غیرطبیعی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بحران در اماکن
  • مهندسی فناوری مکانیک تاسیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری مکانیک خودرو
  • مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات ICT بهره برداری از سیستم های مخابراتی
  • مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات ICT دیتا
  • مهندسی فناوری اطلاعات امنیت اطلاعات
  • مهندسی فناوری اطلاعات طراحی صفحات وب
  • مهندسی فناوری اطلاعات تجارت الکترونیک
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
  • مهندسی فناوری جوش
  • مهندسی فناوری اطلاعات طراحی صفحات وب
  • مهندسی فناوری سیستم های سخت افزاری رایانه
  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • مهندسی فناوری طراحی و نقشه کشی صنعتی
  • مهندسی فناوری مکانیک ماشین افزار
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تعاون

رشته های علمی کاربردی شیراز مقطع کاردانی

دانشگاه علمی کاربردی شیراز نیز یک واحد دانشگاهی بزرگ است که مراکز مختلفی در شهرستان های دیگر استان فارس دارد . در لیست رشته های رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز در مقطع کاردانی میتوان موارد زیر را نام برد :

  • کاردانی حرفه ای امداد سوانح
  • کاردانی فنی مکانیک تاسیسات مکانیکی ساختمان
  • کاردانی فنی مکانیک خودرو
  • کاردانی فنی جوشکاری
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی آثار دیداری و شنیداری
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی عکاسی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی گرافیک
  • کاردانی حرفه ای امداد و نجات شهری
  • کاردانی حرفه ای امور دهیاری و شوراها
  • کاردانی حرفه ای ایمنی و حفاظت تصرفات ساختمانی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری حسابداری مالی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت امور اداری
  • کاردانی فنی شهرسازی
  • کاردانی فنی باغبانی گیاهان دارویی و معطر
  • کاردانی فنی دامپروری پرورش صنعتی طیور
  • کاردانی فنی دامپروری پرورش صنعتی گاو
  • کاردانی فنی صنایع غذایی شیر و فراورده های لبنی
  • کاردانی فنی صنایع غذایی نان
  • کاردانی فنی گیاه پزشکی

دیگر رشته های مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شیراز

در لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور در دانشگاه علمی کاربردی شیراز موارد زیر نیز اهمیت فراوانی دارند :

  • کاردانی فنی بازی سازی رایانه ای
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی فنی آسانسور و پله برقی
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی فنی مکانیک ماشین افزار
  • کاردانی فنی کامپیوتر سیستم های کامپیوتری
  • کاردانی فنی ابزار دقیق
  • کاردانی فنی ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT )
  • کاردانی حرفه ای خبرنگاری
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای عکاسی خبری
  • کاردانی فنی عمران حمل و نقل شهری
  • کاردانی فنی عمران سازه های مترو
  • کاردانی فنی معماری معماری شهری
  • کاردانی حرفه ای حسابداری حسابرسی
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی آثار مکتوب و متون رسمی
  • کاردانی حرفه ای خدمات سلامت دارویاری
  • کاردانی حرفه ای انیمیشن
  • کاردانی حرفه ای حسابداری حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی فنی الکترونیک صنعتی
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتر

دیگر موارد لیست رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی

در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی نا پیوسته دانشگاه علمی کاربردی چند رشته به جا مانده وجود دارد که در این مطلب آن ها را برای شما ذکر میکنیم . لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور شامل تمامی زیر گروه های آموزشی است . از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور میتوان به موارد زیر نیز اشاره کرد :

  • کارشناسی حرفه ای مترجمی / خبر انگلیسی
  • کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی
  • مهندسی فناور ی تجهیزات پزشکی / اتاق عمل
  • مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق
  • مهندسی فناور ی کنترل / ابزار دقیق
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری / حسابدار ی مالی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری / حسابداری مالیاتی
  • مهندسی فناوری کنترل / فرایند
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری / حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری / حسابداری خدمات و تولیدات کشاورزی

برای آگاهی از جزئیات ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی با ما تماس بگیرید

  • سامانه سجاد آوا
  • دانشگاه علمی کاربردی در انقلاب
  • رشته های بدون كنكور دانشگاه علمی كاربردی
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
  • رشته پرستاری دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • رشته های بدون کنکور پیراپزشکی
  • آدرس دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی مشهد
  • رشته های بدون کنکور علوم پزشکی مشهد
  • لیست رشته های بدون کنکور مشهد
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • دانشگاه علمي كاربردي كيش
  • آدرس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران
  • آدرس دانشگاه های علمی کاربردی تهران رشته حسابداری مالی

ادامه لیست رشته های کارشناسی علمی کاربردی

در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور همچنین رشته های مربوط به زیر گروه ریاضی و هنر نیز وجود دارد . از نمونه های جا مانده رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور میتوان موارد زیر را نام برد :

  • مهندسی فناور ی اطلاعات / خدمات رایانه ای در شهرداری
  • مهندسی فناوری ارتباطات رسانه ای
  • مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات دیتا
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای سینما / کارگردانی
  • کارشناسی حرفه ای انیمیشن / کارگردانی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری / حسابداری دولتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری / حسابرسی
  • کارشناسی حرفه ای حقوق بیمه
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور نمایشگاهی
  • کارشناسی حرفه ای تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
  • کارشناسی حرفه ای روابط عموم ی / الکترونیک
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی / امور رسانه
  • کارشناسی حرفه ای خبرنگار ی / ورزشی

چند رشته به جای مانده از لیست رشته های علمی کاربردی در مقطع کاردانی

در ابتدای اولین متن به رشته های علمی کاربردی اشاره کردیم و تنها تعداد اندکی از آنها را در مقطع کاردانی نام بردیم . در این پاراگراف به چند نمونه دیگر از رشته های علمی کاربردی در مقطع کاردانی اشاره میکنیم :

  • کاردانی حرفه ای تاکسی رانی
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی / ویراستاری
  • کاردانی حرفه ای امور کتابداری و اطلاع رسانی
  • کاردانی حرفه ای تبلیغات
  • کاردانی حرفه ای خوشنویسی
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
  • کاردانی حرفه ای سینما / تصویر برداری
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات / اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی / امور موزه
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم
  • کاردانی فنی مخابرات مترو
  • کاردانی حرفه ای امور حج و زیارت
  • کاردانی فنی رسانه / روستایی
  • کاردانی حرفه ای سینما / جلوه های ویژه
  • (ICT) تجهیزات صدابرداری
  • کاردانی فنی نگهداری و تعمیرات برق

ادامه لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

در ادامه متن بالا در مورد رشته های علمی کاربردی میتوان به موارد زیر اشاره کرد ، ( البته نکته مهم این است که در اینجا رشته ها با ذکر گروه آزمایشی و به ترتیب نیستند ) :

  • کاردانی حرفه ای بازرگانی / مشاوره حقوقی اصناف
  • کاردانی حرفه ای حقوق / ارشاد و معاضدت قضایی
  • کاردانی حرفه ای حقوق / حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حقوق / خدمات قضایی
  • کاردانی حرفه ای حقوق / شورای حل اختلاف
  • کاردانی حرفه ای حقوق / نگارش حقوقی
  • کاردانی حرفه ای امور دهیاری و شوراها
  • کاردانی حرفه ای انیمیشن
  • کاردانی فنی برق / توزیع
  • کاردانی فنی رسانه / ارتباطات فنی
  • کاردانی حرفه ای سینما / فیلم سازی
  • کاردانی حرفه ای سینما / فیلم نامه نویسی
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی مهدکودک
  • کاردانی حرفه ای امور تعاون
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای معماری / معماری داخلی

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در هر مقطع تحصیلی به طبع مدارکی مورد نیاز است . از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع تحصیلی کاردانی دارا بودن مدرک دیپلم میباشد . این دانشگاه برای ثبت نام کردن دانشجویان مقطع کارشناسی در هیچ رشته و گرایشی مدرک پیش دانشگاهی لازم ندارد مگر در رشته هایی که شورای عالی آموزش مصوب کرده باشد . از مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی میتوان موارد زیر را نام برد :

  1. اصل مدرک دیپلم
  2. اصل کارت ملی
  3. اصل شناسنامه
  4. اصل کاربرگ 103 ( یعنی گواهی اشتغال به کار )
  5. کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  6. 6 قطعه عکس تمام رخ 4 × 3
  7. کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان
  8. آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر ( برای پذیرفته‌ شدگان شاغل )
  9. اصل کاربرگ 103 ( فرم تاییدیه معدل )

برای اطلاع دقیق از رشته های دانشگاه علمی کاربردی با ما تماس بگرید

  • ثبت نام دکترا
  • ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور
  • سازمان سنجش ثبت نام آموزش و پرورش
  • کنکور کارشناسی
  • سازمان سنجش سراسری
  • ارشد بدون کنکور علمی کاربردی
  • رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران
  • رشته فیزیوتراپی بدون کنکور
  • سایت دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دفترچه انتخاب رشته علمی کاربردی
  • علمی کاربردی بهشهر
  • علمی کاربردی گنبد کاووس

لیست دانشگاه های علمی کاربردی کشور

در لیست دانشگاه های علمی کاربردی کشور که بسیار گسترده هستند موارد زیر اهمیت بسیاری دارند :

دانشگاه علمي و کاربردي کرمانشاه دانشگاه علمي و کاربردي اصفهان دانشگاه علمي و کاربردي خراسان جنوبي دانشگاه علمي و کاربردي خراسان رضوي دانشگاه علمي و کاربردي گلستان دانشگاه علمي و کاربردي لرستان دانشگاه علمي و کاربردي مازندران دانشگاه علمي و کاربردي مرکزي دانشگاه علمي و کاربردي هرمزگان دانشگاه علمي و کاربردي همدان دانشگاه علمي و کاربردي يزد دانشگاه علمي و کاربردي کرمان دانشگاه علمي و کاربردي کهکيلويه و بويراحمد دانشگاه علمي و کاربردي ايلام دانشگاه علمي و کاربردي بوشهر دانشگاه علمي و کاربردي پست و مخابرات دانشگاه علمي و کاربردي چهارمحال و بختياري دانشگاه علمي و کاربردي قم دانشگاه علمي و کاربردي کردستان دانشگاه علمي و کاربردي خراسان شمالي دانشگاه علمي و کاربردي خوزستان دانشگاه علمي و کاربردي زنجان دانشگاه علمي و کاربردي سيستان و بلوچستان دانشگاه علمي و کاربردي فارس دانشگاه علمي و کاربردي قزوين

سخن آخر با خوانندگان مطالب فوق

تحصیل در هر رشته و زمینه ای در ابتدا نیاز به یک شناخت فردی بسیار قوی دارد . شاید شما جز دسته افرادی باشید که شناخت فردی بسیار ضعیفی دارید و تنها به دلخواه و خوشایند دیگران رشته تحصیلی خود را انتخاب کرده اید . مهم است بدانید که کار شما بسیار غلط و مخرب است و میتواند به آینده شما لطمه بسیاری وارد کند . در جهان امروز و دنیای مدرن در عصر جدید کسی به این نکته که در یک خانواده پزشک یک هنرمند وجود داشته باشد اهمیتی نمیدهد و همه به دنبال راهی برای پیشرفت و کمک به کشور خود و یافتن استعداد خود هستند . در این زمینه شما همراهان همیشگی میتوانید با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل نمایید . این مرکز هر گونه مشاوره تحصیلی اعم از رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی را در اختیار شما عزیزان خواهد گذاشت .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 1403 وبلاگ

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

fatemi بازدید : 33 جمعه 28 مهر 1402 نظرات (0)

رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی برای متقاضیان دارای مدرک دیپلم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ثبت نام بدون کنکور در رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی کار را برای ورود به دانشگاه ساده تر کرده است. داوطلبانی که به تازگی تحصیلات دوره متوسطه خود را به اتمام رسانده (دیپلم سه ساله نظام جدید) یا دارای مدرک دیپلم نظام قدیم هستند (بدون احتیاج به دارا بودن مدرک یک ساله ی پیش دانشگاهی)، در رشته های فنی و حرفه ای، کار و دانش، یا رشته های نظری (ریاضی، تجربی و انسانی) می توانند بدون گذشتن از فیلتر کنکور و رقابت سنگین و استرس زا از میان رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی یک رشته را انتخاب کنند و وارد دانشگاه جامع علمی کاربردی شوند.

اعتبار دانشگاه جامع علمی کاربردی

از آنجایی که وزارت علوم دانشگاه جامع علمی کاربردی را از همان ابتدای تاسیس این دانشگاه (سال 1370) مورد تایید این وزارت خانه قرار داد، لذا دانشگاه علمی کاربردی از اعتبار کافی برخوردار است و از این رو متقاضیان دارای مدرک دیپلم با خیال آسوده می توانند از میان رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند و تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه علمی کاربردی شروع کنند. از آنجایی که رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی آزمون ورودی ندارند، تنها معیار قبولی در رشته های کاردانی و حتی بعدا رشته های کارشناسی این دانشگاه ارزیابی معدل مقطع قبلی متقاضی است. (برای کاردانی معدل دیپلم مورد ارزیابی قرار می گیرد).

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی یکی از اطلاعاتی است که متقاضیان ورود به کاردانی دانشگاه علمی کاربردی به آن نیاز دارند. سازمان سنجش هر ساله لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را برای هر دو ورودی مهر و بهمن در دفترچه ثبت نام علمی کاربردی مربوط به هر ورودی، بصورت کامل ارائه می دهد. لیست رشته های علمی کاربردی شامل رشت های کارشناسی که برای ثبت نام کاردانی به کارشناسیو رشته های کاردانی که برای ثبت نام کاردانی است، می شود. ما در این اینجا تنها به لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی می پردازیم و اطلاعات کاملی پیرامون این موضوع در اختیار متقاضیان می گذاریم. در صورتی که اطلاعات موجود سوالات متقاضیان را پاسخگو نیست، متقاضیان می توانند با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل نمایند.

برای اطلاع دقیق از رشته های دانشگاه علمی کاربردی با ما تماس بگیرید

  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی اهواز
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تبریز
  • لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی قم
  • رشته طراحی لباس در دانشگاه علمی کاربردی
  • آدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • شماره دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • سامانه هم آوا علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی به انگلیسی
  • پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دانشگاه های علمی کاربردی تهران
  • ثبت نام آزمون دکتری

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی در مقطع کاردانی

دانشگاه علمی کاربردی تنها دارای کاردانی بدون کنکور و کاردانی به کارشناسی بدون کنکور است و یکی از مواردی که امید می رود این دانشگاه در آینده نزدیک برای متقاضیان حضور در این دانشگاه برآورده کند ارشد بدون کنکور علمی کاربردی که مطمئنا طرفداران زیادی خواهد داشت. در این مرحله ما به شرایط اصلی و اختصاصی برای ورود به دوره کاردانی می پردازیم. مدرک دیپلم مهم ترین فاکتور پذیرش در دوره کاردانی است. علاوه بر آن، نداشتن مشکلات مربوط به نظام وظیفه برای آقایان و دارا بودن شرایط فیزیکی متناسب با رشته ای که متقاضی انتخاب می کند. جزو شرایط اصلی است که برای ورود به کاردانی مورد ارزیابی واقع می شوند. دیگر شرایط مانند ارائه موافقت نامه سازمان مربوطه برای متقاضیان کارمند در ارگان های دولتی است.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور بسیار پر تنوع است. چهار دسته کشاورزی، فرهنگ و هنر، صنعت، و مدیریت و خدمات باهم لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور را تشکیل داده اند. متقاضیان حضور در دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی این اختیار را دارند که 20 کد رشته را در زمان ثبت نام علمی کاربردی در فرم مربوط به انتخاب رشته درج کنند. کد رشته ها تنها باید از یک گروه انتخاب شده باشند که در نهایت بعد از ارزیابی معدل دیپلم در یکی از رشته پذیرش دانشجو محقق می شود.

جمع آوری اطلاعات مورد نیاز ثبت نام

در خصوص مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی قبلا بارها به این موضوع اشاره شده است که متقاضیان تقریبا یک هفته الی ده روز فرصت دارند که در این مدت باید به دقت لیست رشته ها را مورد مطالعه قرار دهند و تحقیقات کاربردی را در مورد رشته های مد نظر خود انجام دهند تا قادر به بهترین تصمیم گیری شوند؛ انتخاب رشته های مورد علاقه خود را در یک اولویت بندی منطقی تنظیم کنند و در نهایت ثبت نام و انتخاب رشته را انجام دهند. برای این شرایط یک مشاوره تحصیلی تخصصی و کاربردی که تمام فاکتور های تاثیر گذار را بررسی کند بسیار با اهمیت است. در این راستا مشاورین ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه آماده خدمت رسانی به متقاضیان ورود به دانشگاه جامع علمی کاربردی هستند.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تهران

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تهران قطعا شامل تمامی رشته هایی که برای مقطع کاردانی تعریف شده است، می شود. با در دست داشتن اطلاعات کافی از رشته های کاردانی متقاضیان می توانند به راحتی در دانشگاه های علمی کاربردی تهران ثبت نام کنند. علاوه بر این دانشگاه های علمی کاربردی تهران اکثرا هر کدام بصورت متمرکز روی یکی از چهار گروه آموزشی اصلی تمرکز دارند و همین امر موجب شده در آن دسته رشته ها خیلی قوی عمل کنند و مطمئنا آینده کاری مطمئن تری برای دانشجو ها رغم بزنند. برای پذبرفتن در لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تهران نیازی به عبور از آزمون ورودی نیست در سال دوبار (نوبت بهمن ماه و مهر ماه) می توان برای ورود به این مراکز آموزشی اقدام کرد.

دیگر موارد مربوط به دانشگاه علمی کاربردی

  • ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور
  • سازمان سنجش ثبت نام آموزش و پرورش
  • کنکور کارشناسی
  • سازمان سنجش سراسری
  • ارشد بدون کنکور علمی کاربردی
  • رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران
  • رشته فیزیوتراپی بدون کنکور
  • سایت دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دفترچه انتخاب رشته علمی کاربردی
  • علمی کاربردی بهشهر
  • علمی کاربردی گنبد کاووس
  • دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه

تعدادی از رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تهران

در اینجا به تعدادی از رشته های کاردانی دانشگاه های تهران اشاره می کنیم ، اما این تنها تعداد محدودی از لیست کامل رشته ها می باشد . برای آگاهی از لیست تمام رشته ها و واحد های ارائه دهنده آن ها می توانید از کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه اطلاعات بگیرید .

  • کاردانی حرفه ای حسابداری (حسابرسی)
  • کاردانی حرفه ای آشپزی
  • کاردانی گرافیک
  • کاردانی حرفه ای بازاریابی
  • کاردانی فنی عمران
  • کاردانی مترجمی زبان انگلیسی
  • کاردانی فنی نرم افزار (برنامه سازی کامپیوتری)
  • کاردانی فنی مکانیک (تراشکاری)
  • کاردانی حرفه ای بازرگانی (امور گمرکی)
  • کاردانی فنی شهرسازی
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی طراحی لباس
  • کاردانی فنی عمران (امور پیمان ها)
  • کاردانی حرفه ای خدمات سلامت (دارویاری)
  • کاردانی نوازندگی (ساز های جهانی و ایرانی)
  • کاردانی فنی معماری (معماری شهری)
  • کاردانی فنی تجهیزات اتاق عمل

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شیراز

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شیراز شامل یک سری از رشته های خاص نیز می شود. واحد های آموزشی زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی شیراز، همانند دیگر واحد های آموزشی علمی کاربردی در سراسر کشور دو مرحله در سال بدون آزمون ورودی (کنکور) دانشجو جذب می کنند. آگاهی از تعدادی از رشته های ارائه شده توسط این واحد های آموزشی خالی از لطف نیست. در ادامه لیستی از اکثر رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شیراز برای شما تدارک دیده ایم.

بعضی از رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شیراز

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شیراز شامل گزینه های زیر می شود:

کاردانی فنی عمران (راه سازی، حمل و نقل شهری، راهداری)
کاردانی معدن (حفاری)
کاردانی نگهداری و مرمت ساختمان
تجهیزات پزشکی (تجهیزات اتاق عمل)
کاردانی فنی صنایع چوب (تولید مبلمان)
کاردانی حرفه ای مراقبت سالمندان
کاردانی حرفه ای مربیگری پایه (سوارکاری)
کاردانی امداد سوانح
کاردانی فنی معدن (اکتشاف)
کاردانی فنی مکانیک (ماشین افزار)
کاردانی صنایع غذایی (آرد)
کاردانی حفاری چاه های نفت و گاز
کاردانی جوشکاری
کاردانی فنی معماری (معماری روستایی)
کاردانی مکانیک ، ساخت و تولید (قالب های دایکاست)
کاردانی نقشه کشی صنعتی
کاردانی نقشه برداری (مسیر)
کاردانی رباتیک
کاردانی برق (تاسیسات الکتریکی ساختمان)
کاردانی نرم افزار (برنامه سازی)
کاردانی مشارکت های مردمی
کاردانی حرفه ای تربیت مروج سیاسی

 

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینهمشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه می دهد.

سوالات متداول

پذیرش در دانشگاه جامع علمی کاربردی چگونه است؟

پذیرش در دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت بدون کنکور انجام می شود.

رشته های دانشگاه علمی کاربردی شامل چه مواردی است؟

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شامل لیست متنوعی است که در مطلب به آن پرداخته شده است.

آیا دانشگاه علمی کاربردی تکمیل ظرفیت دارد؟

بله. دانشگاه جامع علمی کاربردی در بهمن ماه هرسال تکمیل ظرفیت دارد.

براي مشاوره در زمينه لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی1403 وبلاگ

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

fatemi بازدید : 31 جمعه 28 مهر 1402 نظرات (0)

رشته های دانشگاه علمی کاربردی لیستی است که پیش از ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی لازم است که آن را مطالعه کنید. رشته های دانشگاه علمی کاربردی با سایر دانشگاه ها در نوع رشته ها تفاوت هایی را دارد از این رو هر فرد باید پیش از ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی یکبار لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کند تا از کلیه رشته ها و تنوع آنها آگاه شود و با دیدی جامع تر اقدام به انتخاب رشته کند.

به طور کل رشته های دانشگاه علمی کاربردی در چهار گروه صنعتی کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می‌شود و در هر گروه از این چهار مورد رشته های بخصوصی قابل تحصیل است، در رشته های دانشگاه علمی کاربردی یک سری رشته ها به چشم می خورد که هرگز در دانشگاه‌ های دیگر شما آن ها را مشاهده نمی کنید و این یکی از مزیت‌ های دانشگاه علمی کاربردی است که هر فردی با هر علاقه و استعدادی می‌تواند رشته مناسب با شخصیت خود را پیدا کند. برای مثال می‌توان به رشته آرایش زنان و یا رشته گریم در لیست رشته های علمی کاربردی اشاره کرد.

شما در هر استان و یا شهری که زندگی می کنید می توانید به لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی آن شهر به راحتی دسترسی پیدا کنید و با توجه به رشته های موجود در واحد آموزشی شهر خود یا شهر مد نظر خود اقدام به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کنید. اگر بدون مطالعه رشته های دانشگاه علمی کاربردی اقدام به ثبت نام در این دانشگاه کنید امکان دارد که بسیاری از رشته های موجود در این دانشگاه از دید شما دور بماند و دامنه انتخاب شما محدود شود چه بسا در این لیست رشته هایی وجود داشته باشد که با استعداد علایق و احساس شما تناسب بیشتری داشته باشد پس بهتر است حداقل یک بار رشته های دانشگاه علمی کاربردی را پیش از ثبت نام مطالعه فرمایید.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی همانطور که گفته شد لیست مهمی است که باید پیش از ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی حتما آن را مطالعه کنیم تا رشته ای را پیدا کنیم که بیشترین تناسب را با ما داشته باشد. در یک مقدمه کوتاه، در گروه صنعت لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تقریبا می توان تمامی رشته های مهندسی و فنی را مشاهده کرد و افراد علاقمند به رشته‌های مهندسی به راحتی می‌توانند با انتخاب یکی از رشته های گروه صنعت با حداقل شرایط در دانشگاه جامع علمی کاربردی مشغول به تحصیل شوند از این رشته ها میتوان به رشته مهندسی برق، مهندسی متالوژی و مهندسی کامپیوتر اشاره کرد.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی گروه کشاورزی دارای تنوع بسیار بالا می باشد و افراد می‌توانند در زمینه‌های مختلفی مانند امور زراعی ، صنایع غذایی، امور دام و طیور، امور مربوط به گلخانه و حتی دامپزشکی و شیلات مشغول به تحصیل شوند در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی گروه مدیریت و خدمات اجتماعی نیز تنوع بسیار بالا می باشد و تمامی رشته های متنوع گروه علوم انسانی در آن قابل مشاهده است در این لیست نیز می‌توان به رشته های تربیت بدنی ، حقوق و حتی آرایشگری نیز اشاره کرد.

برای اطلاع دقیق از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی با آویژه تماس بگرید

  • ثبت نام دکترا
  • ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور
  • سازمان سنجش ثبت نام آموزش و پرورش
  • کنکور کارشناسی
  • سازمان سنجش سراسری
  • ارشد بدون کنکور علمی کاربردی

  • رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران
  • رشته فیزیوتراپی بدون کنکور
  • سایت دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دفترچه انتخاب رشته علمی کاربردی
  • علمی کاربردی بهشهر
  • علمی کاربردی گنبد کاووس
  • دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه

در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی گروه فرهنگ و هنر رشته های جذاب و پرطرفداری وجود دارد که افراد علاقه مند به هنر و با استعداد در زمینه های هنری می توانند به راحتی در آن اقدام به ادامه تحصیل کند این لیست از انواع رشته های زبان مانند زبان فرانسوی ، زبان انگلیسی، زبان اسپانیایی و رشته هایی مانند صنایع دستی و بازیگری را شامل می شود.

رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران

رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران شامل بسیاری از رشته‌های دانشگاهی است. دانشگاه جامع علمی کاربردی در شهر تهران واحد های زیادی را دارد اما این واحد ها گروه بندی شده اند و هر واحد آموزشی تحت نظر ارگان خاصی فعالیت می کند از این رو در هر واحد آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در شهر تهران واحد های بخصوصی ارائه می شود که متناسب با تقاضا و نیاز ارگان ناظر بر آن واحد آموزشی است. پس پیش از ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی در هر کدام از واحدهای آموزشی شهر تهران نیاز است که لیست رشته های آن واحد آموزشی را بررسی کرده تا اطمینان حاصل کنید که واحد های ارائه شده در آن واحد آموزشی با استعداد و هدف شما در تناسب است.

همچنین می توانید در این راستا از مشاوره تحصیلی بهره مند شوید به این صورت که با تماس با مراکز مشاوره تحصیلی می توانید از لیست رشته های واحد های آموزشی مختلف ، جزئیات شرایط ثبت نام، زمان ثبت نام، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، شهریه رشته های مختلف و همچنین محتوای رشته های ارائه شده آگاه شوید. مرکز مشاوره آویژه می تواند راهنمای مناسبی در این باره برای شما باشد.

جهت آگاهی از بازار کار رشته های دانشگاه علمی کاربردی با ما تماس بگیرید

  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی اهواز
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تبریز
  • لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی قم
  • رشته طراحی لباس در دانشگاه علمی کاربردی
  • آدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • شماره دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • سامانه هم آوا علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی به انگلیسی
  • پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دانشگاه های علمی کاربردی تهران
  • ثبت نام آزمون دکتری

در اینجا برای آشنایی بیشتر با رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران تعدادی از این رشته ها را به اختصار برای شما معرفی می کنیم. این رشته ها شامل رشته هایی مانند حسابداری و گرایش های مختلف آن ، تربیت بدنی و گرایش های مختلف آن ، بازرگانی و گرایش های مختلف آن ، مترجمی زبان های مختلف مانند اسپانیایی ، فرانسوی و انگلیسی ،کاردانی حرفه‌ای اموری مانند امور بانکی ، بیمه ، تعاون ، حج و زیارت ،ثبت احوال ، ویراستاری و کتابداری ، رشته های گروه فرهنگ و هنر مانند آشپزی ، آرایش زنانه ، گریم ، حقوق ،گرایش های مختلف آن است. همچنین می توانید برای دریافت لیست کاملی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران به سایت رسمی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنید.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج

رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرجبه سبب کوچک بودن این شهر اندکی محدود تر هستند . تمامرشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج نیز مانند شهر های دیگر تنها در مقطع کاردانی و کارشناسی امکان ادامه تحصیل دارند. همه رشته های گفته شده در پاراگراف قبل در دانشگاه کرج امکان ادامه تحصیل دارند و همانطور که گفته شد در این دانشگاه تنها رشته های پیراپزشکی با محدودیت آن هم به سبب پرمتقاضی بودن همراه هستند. در دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد و تنها شرط ثبت نام این دانشگاه پرداخت شهریه است. شهریه دانشگاه علمی کاربردی از سایر دانشگاه های غیردولتی بسیار کمتر است. این دانشگاه نیز مانند سایر دانشگاه ها شرایط عمومی و اختصاصی را دارد. برای اطلاع از سایر شرایط ثبت این دانشگاه شما عزیزان می توانید به نزدیکترین واحد دانشگاهی به محل زندگی خود مراجعه کنید.

رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد

رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد همانند سایر مراکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی در چهار گروه صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر ارائه می‌شود. دانشگاه علمی کاربردی مشهد نیز در دو نیمه مهر ماه و بهمن ماه در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اقدام به جذب دانشجو در رشته های مختلف می کند و پذیرش در این دانشگاه نیز بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی است. داوطلبانی که خواهان پذیرش در دانشگاه جامع علمی کاربردی مشهد هستند می‌توانند از طریق مشاوره تحصیلی و یا از طریق مراجعه به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی لیست کامل رشته های این واحد آموزشی را مشاهده کنند.

همانطور که گفته شد دانشگاه علمی کاربردی مشهد نیز در رشته های مختلف و متنوع دانشجو می پذیرد که در بعضی از زیر گروه ها تنوع این رشته ها از کنکور سراسری و دانشگاه های دولتی نیز بیشتر است. برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد شامل رشته هایی مانند طراحی لباس، طراحی کیف و کفش، بازیگری، تعمیر و نگهداری هواپیما، قطعات مکانیکی خودرو، هتلداری و گردشگری است.

برای آگاهی از جزئیات ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی با ما تماس بگیرید

  • سامانه سجاد آوا
  • دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دانشگاه علمی کاربردی در انقلاب
  • رشته های بدون كنكور دانشگاه علمی كاربردی

  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
  • رشته پرستاری دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • رشته های بدون کنکور پیراپزشکی
  • آدرس دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی مشهد
  • رشته های بدون کنکور علوم پزشکی مشهد
  • لیست رشته های بدون کنکور مشهد
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • دانشگاه علمي كاربردي كيش
  • آدرس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران
  • آدرس دانشگاه های علمی کاربردی تهران رشته حسابداری مالی

رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان

رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان چهار گروه مدیریت و خدمات اجتماعی، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر را شامل می‌شود و از تمامی این گروه ها در رشته های مختلف اقدام به جذب دانشجو می کند. از آنجایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور، دانشجو می پذیرد از این رو افرادی که برای ارتقاء شغلی خود نیاز به مدرک تحصیلی دارند به راحتی می توانند در این دانشگاه ثبت نام کنند. دانشگاه علمی کاربردی کرمان با ارایه تعداد بسیار زیادی رشته متنوع سعی کرده است پاسخگوی نیاز به تحصیل آکادمیک افراد مختلف باشد. برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان شامل رشته های مانند اویونیک هواپیما تاسیسات مکانیکی ساختمان، آسانسور و پله برقی، تولیدات باغی، بهداشت یاری دامپزشکی، پیرایش مردانه، فرآوری سنگ های زینتی، فناوری اطلاعات اینترنت و شبکه های گسترده و … است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینهمشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه می دهد.

براي مشاوره در زمينه رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران1403 وبلاگ

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

تعداد صفحات : 75

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 746
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 2,269
  • بازدید سال : 18,269
  • بازدید کلی : 20,576